POŠTOVANI KORISNICI,
MOLIMO VAS DA PRE KORIŠÄ†ENJA NAŠIH USLUGA, PAŽLJIVO PROÄŒITATE SLEDEĆE USLOVE.
SVAKA POSETA NAŠEM SAJTU, KAO I KUPOVINA, ZNAÄŒI DA STE OVE USLOVE PROÄŒITALI I DA SE SLAŽETE SA NJIMA U POTPUNOSTI. UKOLIKO SU USLOVI ZA VAS NEPRIHVATLJIVI, MOLIMO VAS DA NE KORISTITE SAJT PREMIUMPET.CO.RS.
Prvim i svakim narednim korišÄ‡enjem web stranice smatra se da ste se u potpunosti upoznali sa ovim Uslovima, da su vam jasni i da ih prihvatate. Ako niste saglasni sa njima, molimo da ne pristupate web stranici i ne koristite njene sadržaje. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća vezanih za Uslove korišÄ‡enja, molimo da se obratite na adresu info@premiumpet.rs.
OPŠTI USLOVI POSLOVANJA
Ovim opštim uslovima korišÄ‡enja usluga Internet prodavnice propisana su osnovna pravila Äijim će poštovanjem od strane Plus Plus d.o.o. Beograd, sa sedištem u ul. Bulevar Mihajla Pupina 10A, Novi Beograd, delatnost trgovina na veliko žitom, sirovim duvanom, semenjem i hranom za životinje, šifra delatnosti 4641, matiÄni broj 17455117, PIB 102491842, web adresa premiumpet.co.rs, kontakt e-mail webshop@premiumpet.rs (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeÄ‘eno uspešno okonÄanje prodajnih transakcija putem On-line prodaja internet prodavnice.
Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u sluÄaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti KorisniÄkom servisu slanjem mail-a na webshop@premiumpet.rs
Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, služe da kupac na jasan i nedvosmislen naÄin bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zakljuÄenja ugovora o kupoprodaji, naÄinom zakljuÄenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje prodavac dužan da uputi kupcima pre zakljuÄenja ugovora.
- Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu.
- Pravilnikom su precizirane i posledice koje u sluÄaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.
- Prodavac zadržava pravo promene uslova korišÄ‡enja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative.
Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo ugovora o kupoprodaji koji će biti zakljuÄen izmeÄ‘u prodavca i kupca.
Kupac je u obavezi da pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je prodavac istakao na svoj sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zakljuÄenje ugovora o kupoprodaji.
Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.
PORUÄŒIVANJE
Kupac se obavezuje da tokom naruÄivanja preko interneta pratiti sledeći postupak kod zakljuÄenja ugovora o kupoprodaji:
- korak 1 - upoznavanje sa opštim uslovima poslovanja prodavca, obaveštenjima o osnovnim podacima prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid ovog ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama kupca, što je sve na nadvosmislen i jasan naÄin istaknuto na sajtu prodavca;
- korak 2 - prijavljivanje (logovanje) na portal
- korak 3 - izbor artikla i koliÄine robe ubacivanjem u korisniÄku korpu
- korak 4 - provera/upisivanje podataka za dostavu (u sluÄaju dostave na drugu adresu)
- korak 5 - izbor naÄina plaćanja
- korak 6 - plaćanje bankovnom karticom u sluÄaju izbora takvog naÄina plaćanja
- korak 7 - provera povratne poruke od Prodavca-potvrda porudžbenice i postupanje u skladu sa sadržajem poruke.
Jedna osoba može da naruÄi više proizvoda u jednoj transakciji.
Kada kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu.
Prodavac je u obavezi da kupcu potvrdi porudžbenicu i to u roku od 2 radna dana od trenutka prijema porudžbenice ili da u istom roku obavesti kupca da nije u mogućnosti da mu isporuÄi poruÄenu robu. Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poruÄenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeÄ‘eni, prodavac će poslati potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju je kupac naznaÄio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zakljuÄenje ugovora. Ugovor se smatra zakljuÄenim tek kada prodavac pošalje e-mail u kome kupca obaveštava o terminu dostave poruÄenog artikla.
Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poruÄeni artikal, poslaće e-mail u kome obaveštava kupca da poruÄeni artikal više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom sluÄaju ugovor neće biti zakljuÄen.
Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlaÄenja iz ponude bilo kog artikla, u svakom trenutku.
Kupovina i dostava
Prodavac je Premium Pet, a kupac je punoletna i samostalna osoba koja popuni elektronsku narudžbenicu na stranici, pošalje je Premium Pet internet prodavnici i izvrši plaćanje na bilo koji od ponuÄ‘enih naÄina.
Kupac snosi odgovornost za taÄnost i potpunost unetih podataka prilikom kupovine.
Narudžbinom artikala kupac prihvata uslove poslovanja navedene na ovim stranicama.
- besplatna dostava za narudžbine iznad 3.000 RSD
- plaćanje je moguće kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro, e-bankingom ili gotovinom prilikom dostave
- cena dostave za porudžbine ispod 3.000 RSD je 250,00 din
U sluÄaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poruÄivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od 8 do 16 Äasova
Registracija
Da biste koristili Premim Pet internet prodavnicu možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava Äuvanje zapoÄetih narudžbina i naknadni pregled poslatih narudžbenica.
Po završetku procesa kupovine dobićete potvrdu narudžbine na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupovinu. U sluÄaju da eventualno nismo u mogućnosti da isporuÄimo neki od naruÄenih proizvoda iz bilo kog razloga, naš operater će Vas kontaktirati telefonom ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamenskog proizvoda, ili eventualno otkazivanje naruÄenog proizvoda.
Sve cene u Premuim Pet internet prodavnici su izražene u dinarima (RSD) sa obraÄunatim PDV-om.
U sluÄaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poruÄivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od 8 do 16 Äasova.
Plaćanje
NaruÄeni proizvodi plaćaju se:
- Kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro; Vašu karticu teretićemo tek nakon što Vam potvrdimo porudžbinu i pripremimo paket za isporuku.
- Opštom uplatnicom ili e-bankingom. Narudžbine plaćene na ovaj naÄin biće isporuÄene kada uplata postane vidljiva na našem izvodu iz banke
- Pouzećem: gotovinski dostavljaÄu – zaposlenom predstavniku kurirske službe.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U sluÄaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poruÄivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od 8 do 16 Äasova
Izjava o konverziji valuta:
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartiÄarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Dostava
NaruÄena roba dostavlja se iskljuÄivo na podruÄju Republike Srbije.
NaruÄenu robu dostavlja kurirska služba direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od 1-7 radnih dana od datuma narudžbine. Narudžbine koje primimo nakon 13:00 Äasova biće obraÄ‘ene sledećeg radnog dana.
Ako osoba koja je naruÄila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljaÄ Ä‡e na navedenoj adresi ostaviti "obaveštenje o prispeću pošiljke" na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.
Ukoliko niste primi robu ili obaveštenje o isporuci u oÄekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.
U sluÄaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa dostave kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od 8 do 16 Äasova
Ispravnost pošiljke, reklamacije, povraćaj i zamena robe
Prodavac se obavezuje da će isporuÄiti proizvod koji ima ispravan rok trajanja, i odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na sajtu internet prodavnice Premium Pet.
Slika koja ilustruje proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda i kupac takve prozvode ne može reklamirati sa te osnove.
Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala. U sluÄaju greške merodavna je potvrda našeg operatera.
NaruÄeni proizvodi pakuju se na naÄin da tokom uobiÄajene manipulacije ne budu oštećeni.
Prilikom dostave robe, molimo Vas da proverite isporuÄenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporuÄenoj robi vidljiva spoljašnja oštećenja, kupac ima pravo da odbije preuzimanje naruÄene robe. Molimo Vas da uporedite dostavljene proizvode (vrstu i koliÄinu dostavljenih proizvoda) sa raÄunom i ukoliko nešto nedostaje ili je isporuÄen pogrešan proizvod, na licu mesta o tome obavestite dostavljaÄa. Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu koliÄine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni da uvažimo.
Kupac ima pravo na povraćaj robe u sluÄaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uoÄiti prilikom preuzimanja robe. U tom sluÄaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povraćaj i zamenu takvog proizvoda ili povraćaj novca.
Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Premium Pet internet prodavnica će u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe, posredstvom dostavljaÄa ovlašÄ‡ene kurirske službe.
U sluÄaju bilo kakvih problema i nejasnoća oko procesa reklamacije, povraćaja i zamene kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od 8 do 16 Äasova
Pravo na odustanak od ugovora zakljuÄenog na daljinu
Ukoliko želite da odustanete od ugovora zakljuÄenog na daljinu i vratite celokupnu porudžbinu, ili jedan ili više proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili popunite i pošaljite Izjavu o odustanku od ugovora zakljuÄenog na daljinu u elektronskoj formi (kliknite na link za preuzimanje obrasca) pri Äemu ćemo Vas o prijemu obrasca bez odlaganja obavestiti elektronskom poštom. Naši operateri kontaktiraće Vas u najkraćem mogućem roku da bismo efikasno osigurali ostvarenje Vaših prava.
Osnovne informacije
Prema Zakonu o zaštiti potrošaÄa (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu. U sluÄaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (ÄŒlan 29. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine. Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio oÄekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja. Kupac nema pravo da odustane od ugovora u sluÄaju isporuke zapeÄaćenih audio, video zapisa ili raÄunarskog softvera koji su otpeÄaćeni nakon isporuke (ÄŒlan 37. Zakona).
Povraćaj robe
Odustanak od kupovine kupac poÄinje popunjavanjem obrasca za odustanak od kupovine, koji se svakom kupcu dostavlja u pisanom obliku prilikom same kupovine ili ga kupac može skinuti sa našeg sajta, odštampati na štampaÄu i popuniti.
U sluÄaju bilo kakvih problema i nejasnoća oko procesa povraćaja robe kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od 8 do 16 Äasova
Podaci koje kupac unosi u obrazac su:
podaci o samom kupcu – ime i prezime, adresa, broj kontakt telefona, e-mail adresa
podaci o kupovini – datum zakljuÄenja ugovora/porudžbenice, datum isporuke robe, datum slanja obrasca za odustanak, broj fiskalnog iseÄka, naziv robe koju vraća
razlozi odustanka – kupac ne mora da navede razloge odustanka od kupovine.
Kupac, takoÄ‘e, bira naÄin na koji želi da mu se vrati novac i to poštanskom uputnicom ili direktnom uplatom na raÄun u banci; kupac je obavezan da se izjasni o naÄinu vraćanja novca; u sluÄaju da se novac vraća uplatom na bankovni raÄun, kupac unosi u obrazac podatke o svom bankovnom raÄunu i banci gde je raÄun otvoren.
Kupac, zatim, šalje obrazac na adresu za prijem izjava a osoba zadužena za prijem obrazaca će prijem obrasca potvrditi elektronskim i/ili pisanim putem.
Uz potvrdu će biti priloženo i uputstvo za povraćaj robe.
U skladu sa ÄŒlanom 35. Zakona:
- kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak
- kupac snosi iskljuÄivo direktne troškove vraćanja robe (dakle, vraća robu o svom trošku)
- kupac je iskljuÄivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na naÄin koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe
U skladu sa ÄŒlanom 34. Zakona:
Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošaÄ ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u sluÄaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.
Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.
Proizvod mora biti bez fiziÄkih oštećenja, oÄišÄ‡en od tragova korišÄ‡enja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu.
Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestruÄnim ili nenamenskim korišÄ‡enjem isporuÄene robe i u tom sluÄaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.
Kupac robu može vratiti kuriskom službom ili je može vratiti liÄno tako što će je odneti u neku od naših prodavnica. Osetljivu i lako lomljivu robu kupac mora osigurati od oštećenja.
Po prijemu robe koja je vraćena, zadužena lica naše firme pregledaće detaljno sve elemente i utvrditi ispravnost robe. U sluÄaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će biti odmah obavešten i pristupiće se rešavanju problema.
U sluÄaju da je roba ispravna i neoštećena, novać će kupcu biti uplaćen na tekući raÄun u banci po izboru kupca ili upućen poštanskom uputnicom na kupÄevu adresu.
Uslovi korišÄ‡enja
Pregled sadržaja na ovoj adresi moguć je samo za liÄne svrhe. Zabranjeno je javno prikazivanje, download, umnožavanje, prenošenje, objavljivanje, menjanje, reprodukovanje, distribuiranje, uÄestvovanje u prenosu ili prodaji, izradi kopija, slanju, kao i svakoj drugoj vrsti upotrebe celovitog sadržaja ovih stranica ili jednog njihova dela te izbor i usklaÄ‘ivanje njihovog sadržaja.
Premium Pet zadržava pravo (ali ne i obavezu) da materijale i sadržaje koje korisnici objavljuju na njegovim stranicama, u potpunosti ili delimiÄno izbriše.
Premium Pet se u potpunosti odriÄe svake odgovornosti koja na bilo koji naÄin može nastati iz, ili je na bilo koji naÄin vezana za korišÄ‡enje ovih web stranica, za bilo koje radnje korisnika upotrebom ili zloupotrebom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi sa upotrebom ili zloupotrebom korišÄ‡enja sadržaja ovih web stranica.
KolaÄići (Cookies)
Web stranica www.premiumpet.rs koristi takozvane kolaÄiće (eng. cookies) Äija je svrha da korisniku pružimo najkvalitetniju uslugu sa potpunim funkcionalnostima i što kvalitetnijim sadržajem. KolaÄići predstavljaju skup podataka koje generiše server web stranica i koje web pretraživaÄ postavlja na disk korisnika u obliku male tekstualne datoteke.
Sesijski kolaÄić postavlja se na raÄunar korisnika web stranica samo za vreme trajanja njegove posete ovim web stranicama i automatski istiÄe kada korisnik zatvori svoj web pretraživaÄ. Sesijski kolaÄić korisniku omogućava da se efikasnije služi web stranicama www.premiumpet.rs, a društveni kolaÄić omogućava korisniku i da odreÄ‘eni sadržaj podeli putem vlastitog raÄuna na društvenoj mreži Facebook. Osim toga, web stranice www.premiumpet.rs prate statistiÄku posećenost iskljuÄivo radi dobijanja nužne informacije o privlaÄnosti i uspešnosti svojih stranica na tržištu i pritom se koristi usluga treće strane pod nazivom Google Analytics.
KorišÄ‡enjem web stranica www.premiumpet.rs smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati i saglasni sa ovim uslovima korišÄ‡enja, ukljuÄujući i sa odredbama o obradi podataka i mogućnostima u vezi sa kolaÄićima.
Politika privatnosti
U ovom odeljku možete da se informišete o zaštiti podataka o liÄnosti na Premium Pet internet stranici
Podaci o liÄnosti su svi podaci koji se neposredno ili posredno odnose ili se mogu odnositi na Vas kao fiziÄko lice. Kao zakonski osnov koji ureÄ‘uje zaštitu podataka i uslove za obradu vaših podataka, primenjujemo Zakon o zaštiti podataka o liÄnosti ("Sl. glasnik RS", br. 87/2018), u daljem tekstu ,,Zakon”).
U nastavku ćete pronaći sve informacije o prirodi i obimu obrade Vaših liÄnih podataka, a koji se odnose na PlusPlus doo, Bulevar Mihajla Pupina 10a, 11070 Beograd, (u nastavku PlusPlus).
- Na koji naÄin prikupljamo ili dobijamo Vaše liÄne podatke?
- Koje podatke prikupljamo od Vas?
2.1. Kupovina/porudžbina u PlusPlus prodavnici/web sajtu/aplikaciji
2.2. Otvaranje korisniÄkog naloga na PlusPlus sajtu/aplikaciji
2.3. Kontaktiranje sa PlusPlus timom – razliÄite vrste upita (kontakt e mailom, telefonom, putem društvenih mreža)
2.4. Marketinške svrhe - prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – Newsletter, Viber, Sms poruke
2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, sponzorstva
2.6. Profilisanje
2.7. Poseta internet stranice
2.8. Kreiranje personalizovanog korisniÄkog profila
2.9. KorišÄ‡enje kolaÄića
2.10. Google analitika
2.11. Društvene mreže
2.12. Video nadzor
2.13. UÄešÄ‡e u procesu selekcije i zapošljavanja u PlusPlus
- Ko ima pristup Vašim podacima?
- Koliko dugo Äuvamo Vaše podatke?
- Da li ste u obavezi da nam dostavite Vaše podatke?
- Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
- Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti
1. Na koji naÄin prikupljamo ili dobijamo Vaše liÄne podatke?
Prikupljamo Vaše liÄne podatke samo kada je to znaÄajno za Vas kao potrošaÄa, ili za potrebe našeg poslovanja, na primer: kupujete i/ili naruÄujete proizvode i/ili usluge od nas, kada se registrujete za dobijanje našeg informatora (newsletter), viber poruka, SMS poruka, u sluÄaju kada ste u kontaktu sa zaposlenima u našem call centru, kada ispunjavate ankete namenjene unapreÄ‘enju naših usluga, ili nam date povratne informacije o našoj robi i uslugama, itd.).
Informacije uglavnom dobijamo direktno od Vas, kada naruÄite odreÄ‘ene proizvode ili usluge, i saglasno popunite ponuÄ‘ene, odreÄ‘ene formulare.
U daljem tekstu objasnićemo svrhu obrade podataka, i na kojim su zakonskim osnovama regulisane. Vaše liÄne podatke koristićemo u marketinške svrhe, samo ukoliko za to date svoj pristanak.
Sve Vaše liÄne informacije tretiraju se kao poverljive, a PlusPlus i/ili naši pouzdani partneri ih Äuvaju na adekvatan naÄin (za više informacija pogledajte odeljak: Ko ima pristup Vašim podacima?).
2. Koje podatke prikupljamo od Vas
2.1. Kupovina/porudžbina u PlusPlus prodavnici/web sajtu/aplikaciji
PlusPlus kao trgovac je po samom Zakonu o zaštiti potrošaÄa ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) ovlašÄ‡en da prikuplja podatke o svojim kupcima. Vaši podaci su nam neophodni za zakljuÄenje ugovora o prodaji na daljinu, kreiranje porudžbine, radi ispunjenja obaveza iz ugovora o prodaji – realizaciji isporuke, naplate, prijema i rešavanja reklamacija.
U procesu kupovine on-line potrebno je da unesete svoje podatke u predviÄ‘ena polja (ime, prezime, e-mail, broj telefona, adresu). Kupovinu možete realizovati iako niste registrovani na sajtu Premium Pet, kao gost. Podatke prikupljene na ovaj naÄin koristimo iskljuÄivo radi izvršenja ugovora o prodaji, što obuhvata upravljanje i praćenje porudžbina i komunikaciju sa Vama.
2.2. Otvaranje korisniÄkog naloga na PlusPlus sajtu/aplikaciji
PlusPlus prikuplja i obraÄ‘uje Vaše podatke prilikom kreiranja korisniÄkog naloga na Premium Pet internet prodavnici. Podaci koje prikupljamo su ime, prezime, e-mail, broj telefona.
Ukoliko nam ostavite podatke o svom ljubimcu, i saglasite se sa dobijanjem mejlova u kojima ćete dobijati informacije koje se odnose na dobrobit Vašeg ljubimca, i koje će biti korisne Vama, kao korisniku proizvoda koji se prodaju na sajtu Premium Pet.
2.3. Kontaktiranje sa Premium Pet timom – razliÄite vrste upita (kontakt e mailom, telefonom, putem društvenih mreža)
U zavisnosti od naÄina na koji ste stupili u kontakt sa nama kao i vrste upita, ti podaci mogu obuhvatiti ime, prezime, broj telefona, adresu e-pošte, ostale informacije o Vama koje ste razmenili sa nama, a koje su u vezi sa Vašim upitom.
Podatke prikupljene na ovaj naÄin možemo obraÄ‘ivati u svrhe pružanja odgovora na Vaše upite, za potrebe prikupljanja statistiÄkih podataka i profilisanje, kako bismo unapredili naše poslovanje. Za potrebe statistike i profilisanja biće izvršena anonimizacija, tako da nijedan podatak ne može biti doveden u vezi sa konkretnim licem
2.4. Marketinške svrhe - prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – Newsletter, Viber, What’s app, Sms poruke
Na našem sajtu, kao i prilikom registracije, PlusPlus će Vam ponuditi uslugu slanja obaveštenja o aktuelnim ponudama i promocijama na mail, viber, What’s app ili SMS i tom prilikom treba da ostavite sledeće podatke: ime i prezime, broj telefona – ako je u pitanju viber, What’s app, ili Sms, adresu e-pošte ako je u pitanju newsletter na mail, i opciono podatke o ljubimcu.
Ako ste pristali da primate naša obaveštenja, koristimo vašu e-mail/broj telefona i eventualno Vaše ime, oznaku g-din ili g-Ä‘a ukoliko to odaberete, za slanje informacija o proizvodima, promocijama, nagradnim igrama / konkursima, novostima i ponudama prodavnice. Ove podatke Äuvamo i obraÄ‘ujemo u svrhu slanja obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama.
Uz Vašu saglasnost, beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice www.premiumpet.rs, mobilnih aplikacija i newslettera. Ocena ponašanja korisnika podrazumeva pre svega podatke o odeljcima na kojima se zadržavate i na linkove, koje tamo koristite. Na taj naÄin kreiramo personalizovane korisniÄke profile sa Vašim liÄnim podacima i/ili sa podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo omogućili kreiranje reklamne ponude od strane Premium Peta u obliku newslettera, on-site reklame i štampanog materijala, prilagoÄ‘ene vašem liÄnom interesovanju i time poboljšamo našu ponudu.
Vašu saglasnost za prijem obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama ili kreiranje personalizovanih korisniÄkih profila možete da opozovete u svakom trenutku. Opoziv pristanka ne utiÄe na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva. To možete uÄiniti tako što ćete se npr. na našoj internet stranici odjaviti sa liste za prijem obaveštenja. Link za odjavu možete nacÌi ovde ili na kraju svakog newslettera. Ukoliko opozovete pristanak, obrisaćemo vaše podatke.
Obaveštavamo vas da u sluÄaju da za slanje newslettera/viber/What’s app/sms angažujemo eksterne partnere i iz tog razloga im dostavimo Vaše liÄne podatke to će biti uÄinjeno u skladu sa Älanom 45 Zakona o zaštiti podataka o liÄnosti. Podaci će se Äuvati dokle god ste Vi saglasni.
2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, konkursi, sponzorstva
Za potrebe uÄestvovanja u nagradnim igrama, sponzorstva ili sprovoÄ‘enja promotivnih radnji, prikupljamo podatke, u skladu sa pravilima za svaku aktivnost ponaosob. Napominjemo da nam je za prijavu uÄesnika uglavnom potrebno Vaše ime, prezime, a u zavisnosti od sluÄaja i datum roÄ‘enja, adresa, JMBG ako ste dobitnik nagrade Äija vrednost prevazilazi iznos propisan poreskim propisima i ostale informacije koje ste nam dostavili.
Pravni osnov je istovremeno i pristanak, s obzirom na to da se prilikom prijave na konkurs, nagradnu igru i sl. saglašavate sa pravilima koje organizator propiše.
2.6. Profilisanje
U sluÄajevima kada šaljemo ili prikazujemo obaveštenja ili sadržaj koji su personalizovanog karaktera, možemo koristiti pojedine postupke koji su oznaÄeni kao „profilisanje” (odnosno, bilo koji oblik automatizovanog procesa obrade liÄnih podataka koji se sastoji iz korišÄ‡enja prikupljenih podataka o liÄnosti kako bismo procenili odreÄ‘ene liÄne aspekte koji su u vezi sa fiziÄkim licem, konkretno, da bismo analizirali ili predvideli aspekte koji se tiÄu liÄnih afiniteta konkretnog fiziÄkog lica, njegovog interesovanja, ponašanja, lokacije, pouzdanosti ili kretanja).
Na osnovu svoje analize, šaljemo ili prikazujemo obaveštenja i/ili sadržaj koji je skrojen taÄno prema vašim interesovanjima/potrebama.
Pravni osnov za gore pomenutu obradu podataka je pristanak.
2.7. Poseta internet prodavnici
PlusPlus obraÄ‘uje Vaše podatke prilikom posete ovoj internet prodavnici, i drugim platformama. Tom prilikom se razmenjuju razliÄiti podaci izmeÄ‘u Vašeg ureÄ‘aja i našeg servera, pri Äemu može da se radi o podacima o liÄnosti. Podaci prikupljeni na taj naÄin se, izmeÄ‘u ostalog, koriste za optimizaciju naše internet prodavnice ili u svrhu prikazivanja reklama u pretraživaÄu Vašeg ureÄ‘aja.
2.8. Kreiranje personalizovanog korisniÄkog profila
Uz Vašu saglasnost beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice i newsletter-a. Praćenje ponašanja korisnika pre svega podrazumeva podatke o odeljcima na kojima ste se zadržavali i koje linkove ste koristili. Na taj naÄin kreiramo personalizovane korisniÄke profile sa vašim liÄnim podacima i/ili sa podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo eventualno naše obraćanje u obliku newsletter-a, on-site reklame i štampanog materijala bolje prilagodili vašim liÄnim interesovanjima, a time poboljšali našu ponudu.
Ove podatke ne prosleđujemo trećim licima.
Rok Äuvanja/ kriterijumi za odreÄ‘ivanje roka Äuvanja podataka:
Ukoliko opozovete svoj pristanak za individualno oglašavanje ili se ne slažete sa odreÄ‘enim promotivnim aktivnostima, Vaše podatke ćemo obrisati iz odgovarajuće mailing liste.
Ukoliko povuÄete pristanak, Vaša kontakt adresa biće blokirana za dalju obradu podataka u reklamne svrhe.
2.9. KorišÄ‡enje kolaÄića
Na našoj internet stranici koristimo takozvane kolaÄicÌe. KolaÄicÌi su male datoteke koje se Äuvaju na Vašem ureÄ‘aju (laptop, tablet, smartphone itd.) i to prilikom posete našoj internet prodavnici. KolaÄicÌi ne nanose štetu vašem ureÄ‘aju, ne sadrže viruse, trojance ili druge zlonamerne softvere. U kolaÄicÌima se Äuvaju informacije koje se dobijaju u vezi sa ureÄ‘ajem koji koristite. MeÄ‘utim, to ne znaÄi da smo upoznati sa Vašim identitetom. S jedne strane, korišÄ‡enje kolaÄića služi da vam poseta internet stranici bude prijatnija. Na primer, mi koristimo takozvane kolaÄicÌe sesije kako bismo prepoznali da ste odreÄ‘ene delove naše stranice vecÌ posetili ili da ste vecÌ prijavljeni na svom korisniÄkom nalogu. Oni se automatski brišu nakon što napustite našu internet stranicu. Pored toga, koristimo i privremene kolaÄicÌe koji se odreÄ‘eno vreme skladište na vašem ureÄ‘aju. Kada ponovo posetite našu internet prodavnicu, automatski se prepoznaje da ste već bili na stranici i koja podešavanja ste postavili, tako da ove radnje necÌete morati da ponovite.
S druge strane, kolaÄicÌe koristimo kako bismo statistiÄki evidentirali korišÄ‡enje naše internet stranice, i to u cilju optimizacije ponude i prikaza informacija koje su prilagoÄ‘ene Vašim interesovanjima. Ovi kolaÄicÌi nam omogucÌavaju da Vas automatski prepoznamo kada ponovo posetite našu internet stranicu. Ovi kolaÄicÌi se automatski brišu nakon 5 godina.
VecÌina pretraživaÄa automatski prihvata kolaÄicÌe. MeÄ‘utim, možete da podesite Vaš pretraživaÄ tako da se na Vašem raÄunaru ne Äuvaju kolaÄicÌi ili da se uvek pojavljuje poruka pre nego što se kreira novi kolaÄicÌ. Ipak, potpuno onemogućavanje kolaÄicÌa može da znaÄi da ne možete da koristite sve funkcije naše internet prodavnice.
2.10. Google analitika
Za potrebe prilagoÄ‘avanja dizajna i kontinuiranog poboljšavanja naših internet platformi, koristimo Google Analytics - uslugu za veb analitiku koju pruža Google Inc. ("Google"). U tom kontekstu se kreiraju pseudonimizovani korisniÄki profile i koriste se kolaÄicÌi. KolaÄicÌi generišu sledecÌe informacije o Vašem korišcÌenju ove internet stranice:
- hostname raÄunara sa kog se pristupa (IP adresa);
- tip/verzija pretraživaÄa;
- operativni sistem koji se koristi;
- referrer URL (prethodno posecÌena stranica) ;
- server vreme upita.
Podaci se koriste za evaluaciju korišÄ‡enja naše internet platforme, za kreiranje izveštaja o aktivnostima na platformi i za pružanje drugih usluga koje su u vezi sa korišÄ‡enjem platformi i korišÄ‡enjem interneta. Podaci se obraÄ‘uju u svrhu istraživanja tržišta i prilagoÄ‘avanja internet prodavnice Premium Pet. IP adrese su anonimizovane, tako da nije mogucÌe utvrditi identitet (takozvani “IP maskiranje”). Vaša IP adresa necÌe biti povezana sa drugim Google podacima ni pod kojim uslovima.
Više informacija o Google Analytics zaštiti podataka potražite na internet stranici Google Analytics.
2.11. Društvene mreže
Podatke na društvenim mrežama znaÄajnije obraÄ‘uje sam operater, i na taj deo PlusPlus ima ograniÄen uticaj.
Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforma društvenih mreža i o mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima o zaštiti podataka:
Facebook: https://www.facebook.com/privacy/explanation
Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875
YouTube: https://policies.google.com/privacy?hl=sr&gl=rs
Podatke prikupljene na društvenim mrežama obraÄ‘ujemo u svrhu informisanja potrošaÄa o aktuelnim promocijama i ponudama, a u cilju interakcije i unapreÄ‘enja odnosa sa pratiocima.
Podake prikupljene na društvenim mrežama na osnovu pristanka- komentare, video snimke, slike, lajkove…objavljuje operater. PlusPlus ih ne deli sa trećim licima i zadržava pravo brisanja nezakonitih sadržaja, komentara mržnje, eksplicitni sadržaj i podatke koji predstavljaju kriviÄno delo.
Sa operaterom društvene mreže delom postoji odnos u skladu sa Äl. 45 Zakona (zajedniÄka odgovornost):
Za metode web praćenja koje operater platforme društvene mreže omogućava, operater i mi smo zajedniÄki odgovorni. Web praćenje (webtracking) može pritom da usledi i nezavisno od toga da li ste na platformu društvene mreže prijavljeni ili registrovani. Kao što smo već napomenuli, samo ograniÄeno možemo da utiÄemo na metode web praćenja operatera, na primer ne možemo da ih iskljuÄimo.
Pravni osnov za metode web praćenja je legitiman interes, koji se sastoji u tome da se platforma društvene mreže i konkretna fan stranica (fan-page) optimizuju.
3. Ko ima pristup Vašim podacima?
Unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori kojima su isti neophodni za ispunjenje ugovornih ili zakonskih obaveza ili u svrhu ispunjenja legitimnih interesa. U okviru ugovornog odnosa, angažujemo i druge pružaoce usluga, koji mogu da dobiju pristup vašim liÄnim podacima. Pridržavanje propisa o zaštiti podataka o liÄnosti se u ovim sluÄajevima obezbeÄ‘uje ugovorom.
4. Koliko dugo Äuvamo Vaše podatke?
LiÄne podatke Äuvamo onoliko dugo koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih svrha. Pri tome, vodimo raÄuna o zakonskim obavezama Äuvanja. Kriterijume za period Äuvanja podataka kreiramo u skladu sa svrhom, te smatramo da je period od 5 godina optimalan za postizanje marketinške svrhe, dok se podaci o realizovanim kupovinama i kupcima Äuvaju koliko je to predviÄ‘eno poreskim propisima i propisima koji regulišu ugovor o prodaji.
5. Da li ste u obavezi da nam dostavite svoje podatke?
U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite one liÄne podatke, koji su neophodni za zapoÄinjanje, sprovoÄ‘enje i okonÄavanje ugovornog odnosa i za ispunjenje obaveza koje su povezane sa tim, kao i za Äije prikupljanje imamo zakonsku obavezu ili imamo pravo na osnovu legitimnih interesa. Bez tih podataka, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da zapoÄnemo poslovni odnos sa vama.
6. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
- da Vam omogućimo pristup Vašim liÄnim podacima, da odgovorimo za koje svrhe se koriste podaci koji se tiÄu Vas, kao i da pristupite takvim liÄnim podacima, da znate svrhu obrade, kategorije Vaših liÄnih podataka koje Äuvamo, treće strane ili kategorije trećih strana sa kojima se vaši liÄni podaci dele, period tokom kog zadržavamo podatke.
- da zahtevate ispravku netaÄnih, pogrešno unetih i/ili zastarelih podataka;
- da zatražite brisanje Vaših liÄnih podataka ukoliko se obrada zasniva na Vašem pristanku. Pristanak možete opozvati u svakom trenutku, tako što ćete se odjaviti na naÄin koji smo predvideli (slanjem poruke na odreÄ‘eni broj ili preko odreÄ‘enog linka) kao i slanjem poruke na mail adresu PlusPlus registrovanu u APR-u. Ukoliko je osnov zakon ili legitimni interes, ne možemo udovoljiti Vašem zahtevu za brisanjem podataka;
- da ograniÄite obradu Vaših podataka ukoliko smatrate da je obrada nezakonita, ako ste istakli prigovor ili ako smatrate da PlusPlus više nisu potrebni Vaši podaci;
- da podnesete prigovor na naÄin na koji obraÄ‘ujemo Vaše podatke, Äak i u sluÄajevima kada nije sporno da podatke obraÄ‘ujemo u skladu sa Zakonom;
- da uputite pritužbu Povereniku za zaštitu podataka o liÄnosti, u skladu sa Zakonom.
Za sva pitanja i zahteve u vezi sa obradom podataka o liÄnosti možete da kontaktirate naše Lice za zaštitu podataka o liÄnosti. Kontakt podaci su info@premiumpet.rs
7. Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti
Ova Politika stupila je na snagu dana 21.08.2019. godine.
Politika privatnosti će biti predmet redovnih revizija, a svaku ažuriranu verziju ćemo postaviti na ovu internet platformu.