USLOVI KUPOVINE

POŠTOVANI KORISNICI,

MOLIMO VAS DA PRE KORIŠĆENJA NAŠIH USLUGA, PAŽLJIVO PROČITATE SLEDEĆE USLOVE.

SVAKA POSETA NAŠEM SAJTU, KAO I KUPOVINA, ZNAČI DA STE OVE USLOVE PROČITALI I DA SE SLAŽETE SA NJIMA U POTPUNOSTI. UKOLIKO SU USLOVI ZA VAS NEPRIHVATLJIVI, MOLIMO VAS DA NE KORISTITE SAJT PREMIUMPET.CO.RS.

Prvim i svakim narednim korišćenjem web stranice smatra se da ste se u potpunosti upoznali sa ovim Uslovima, da su vam jasni i da ih prihvatate. Ako niste saglasni sa njima, molimo da ne pristupate web stranici i ne koristite njene sadržaje. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća vezanih za Uslove korišćenja, molimo da se obratite na adresu info@premiumpet.rs.

OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

Ovim opštim uslovima korišćenja usluga Internet prodavnice propisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane Plus Plus d.o.o. Beograd, sa sedištem u ul. Bulevar Mihajla Pupina 10A, Novi Beograd, delatnost trgovina na veliko žitom, sirovim duvanom, semenjem i hranom za životinje, šifra delatnosti 4621, matični broj 17455117, PIB 102491842, web adresa premiumpet.co.rs, kontakt e-mail webshop@premiumpet.rs (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem On-line prodaja internet prodavnice.

Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti Korisničkom servisu slanjem mail-a na webshop@premiumpet.rs

Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, služe da kupac na jasan i nedvosmislen način bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zaključenja ugovora o kupoprodaji,  načinom zaključenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje prodavac dužan da uputi kupcima pre zaključenja ugovora.

  • Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu.
  • Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.
  • Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative.

Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između prodavca i kupca.

Kupac je u obavezi da pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je prodavac istakao na svoj sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zaključenje ugovora o kupoprodaji.

Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.

PORUČIVANJE

Kupac se obavezuje da tokom naručivanja preko interneta pratiti sledeći postupak kod zaključenja ugovora o kupoprodaji:

  • korak 1 - upoznavanje sa opštim uslovima poslovanja prodavca, obaveštenjima o osnovnim podacima prodavca,  upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid ovog ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama kupca, što je sve na nadvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu prodavca;
  • korak 2 - prijavljivanje (logovanje) na portal
  • korak 3 - izbor artikla i količine robe ubacivanjem u korisničku korpu
  • korak 4 - provera/upisivanje podataka za dostavu (u slučaju dostave na drugu adresu)
  • korak 5 - izbor načina plaćanja
  • korak 6 - plaćanje bankovnom karticom u slučaju izbora takvog načina plaćanja
  • korak 7 - provera povratne poruke od Prodavca-potvrda porudžbenice i postupanje u skladu sa sadržajem poruke.

Jedna osoba može da naruči više proizvoda u jednoj transakciji.

Kada kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu.

Prodavac je u obavezi da kupcu potvrdi porudžbenicu i to u roku od 2 radna dana od trenutka prijema porudžbenice ili da u istom roku obavesti kupca da nije u mogućnosti da mu isporuči poručenu robu. Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, prodavac će poslati potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju je kupac naznačio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zaključenje ugovora. Ugovor se smatra zaključenim tek kada prodavac pošalje e-mail u kome kupca obaveštava o terminu dostave poručenog artikla.

Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, poslaće e-mail u kome obaveštava kupca da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla, u svakom trenutku.

Kupovina i dostava

Prodavac je Premium Pet, a kupac je punoletna i samostalna osoba koja popuni elektronsku narudžbenicu na stranici, pošalje je Premium Pet internet prodavnici i izvrši plaćanje na bilo koji od ponuđenih načina.
Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unetih podataka prilikom kupovine.
Narudžbinom artikala kupac prihvata uslove poslovanja navedene na ovim stranicama.

- besplatna dostava za narudžbine iznad 3.000 RSD

- plaćanje je moguće kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro, e-bankingom ili gotovinom prilikom dostave

- cena dostave za porudžbine ispod 3.000 RSD je 250,00 din

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova

Registracija

Da biste koristili Premim Pet internet prodavnicu možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbina i naknadni pregled poslatih narudžbenica.

Po završetku procesa kupovine dobićete potvrdu narudžbine na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupovinu. U slučaju da eventualno nismo u mogućnosti da isporučimo neki od naručenih proizvoda iz bilo kog razloga, naš operater će Vas kontaktirati telefonom ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.

Sve cene u Premuim Pet internet prodavnici su izražene u dinarima (RSD) sa obračunatim PDV-om.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova.

 

Plaćanje

Naručeni proizvodi plaćaju se:

- Kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro; Vašu karticu teretićemo tek nakon što Vam potvrdimo porudžbinu i pripremimo paket za isporuku.
- Opštom  uplatnicom ili e-bankingom. Narudžbine plaćene na ovaj način biće isporučene kada uplata postane vidljiva na našem izvodu iz banke
- Pouzećem: gotovinski dostavljaču – zaposlenom predstavniku kurirske službe.                       

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slušaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 šasova

Izjava o konverziji valuta:

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Dostava

Naručena roba dostavlja se isključivo na području Republike Srbije.

Naručenu robu dostavlja kurirska služba direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od 1-7 radnih  dana od datuma narudžbine. Narudžbine koje primimo nakon 13:00 šasova biće obrađene sledećeg radnog dana.

Ako osoba koja je naručila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi ostaviti "obaveštenje o prispeću pošiljke" na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.

Ukoliko niste primi robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa dostave kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 šasova

Ispravnost pošiljke, reklamacije, povraćaj i zamena robe

Prodavac se obavezuje da će isporučiti proizvod koji ima ispravan rok trajanja, i odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na sajtu internet prodavnice Premium Pet.

Slika koja ilustruje proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda i kupac takve prozvode ne može reklamirati sa te osnove.

Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala. U slučaju greške merodavna je potvrda našeg operatera.

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobišajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave robe, molimo Vas da proverite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva spoljašnja oštećenja, kupac ima pravo da odbije preuzimanje naručene robe. Molimo Vas da uporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda)  sa računom i ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mesta o tome obavestite dostavljača. Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni da uvažimo.

Kupac ima pravo na povraćaj robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povraćaj i zamenu takvog proizvoda ili povraćaj novca.

Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Premium Pet internet prodavnica će u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe,  posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća oko procesa reklamacije, povraćaja i zamene kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 šasova


Pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu

Ukoliko želite da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu i vratite celokupnu porudžbinu, ili  jedan ili više proizvoda,  molimo Vas da nas kontaktirate  na e-mail:  webshop@premiumpet.rs ili popunite i pošaljite Izjavu o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu u elektronskoj formi (kliknite na link za preuzimanje obrasca) pri čemu ćemo Vas o prijemu obrasca bez odlaganja obavestiti elektronskom poštom. Naši operateri kontaktiraće Vas u najkraćem mogućem roku da bismo efikasno osigurali ostvarenje Vaših prava.

Osnovne informacije

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu. U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (šlan 29. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine. Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca, a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja. Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (član 37. Zakona).

 

Povraćaj robe

Odustanak od kupovine kupac počinje popunjavanjem obrasca za odustanak od kupovine, koji se svakom kupcu dostavlja u pisanom obliku prilikom same kupovine ili ga kupac može skinuti sa našeg sajta, odštampati na štampaču i popuniti.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća oko procesa povraćaja robe kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 šasova

Podaci koje kupac unosi u obrazac su:

podaci o samom kupcu – ime i prezime, adresa, broj kontakt telefona, e-mail adresa

podaci o kupovini – datum zaključenja ugovora/porudžbenice, datum isporuke robe, datum slanja obrasca za odustanak, broj fiskalnog isečka, naziv robe koju vraća

razlozi odustanka – kupac ne mora da navede razloge odustanka od kupovine.

Kupac, takođe, bira način na koji želi da mu se vrati novac i to poštanskom uputnicom ili direktnom uplatom na račun u banci; kupac je obavezan da se izjasni o načinu vraćanja novca; u slučaju da se novac vraća uplatom na bankovni račun, kupac unosi u obrazac podatke o svom bankovnom računu i banci gde je račun otvoren.

Kupac, zatim, šalje obrazac na adresu za prijem izjava, a osoba zadužena za prijem obrazaca će prijem obrasca potvrditi elektronskim i/ili pisanim putem.

Uz potvrdu će biti priloženo i uputstvo za povraćaj robe.

 

U skladu sa članom 35. Zakona:

- kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak

- kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe (dakle, vraća robu o svom trošku)

- kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe

 

U skladu sa članom 34. Zakona:

Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.

Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.

Proizvod mora biti bez fiziških oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu.

Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestrušnim ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.

Kupac robu može vratiti kuriskom službom ili je može vratiti lišno tako što će je odneti u neku od naših prodavnica. Osetljivu i lako lomljivu robu kupac mora osigurati od oštećenja.

Po prijemu robe koja je vraćena, zadužena lica naše firme pregledaće detaljno sve elemente i utvrditi ispravnost robe. U slušaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će biti odmah obavešten i pristupiće se rešavanju problema.

U slučaju da je roba ispravna i neoštećena, novać će kupcu biti uplaćen na tekući račun u banci po izboru kupca ili upućen poštanskom uputnicom na kupčevu adresu.

Uslovi korišćenja


Pregled sadržaja na ovoj adresi moguć je samo za lišne svrhe. Zabranjeno je javno prikazivanje, download, umnožavanje, prenošenje, objavljivanje, menjanje, reprodukovanje, distribuiranje, učestvovanje u prenosu ili prodaji, izradi kopija, slanju, kao i svakoj drugoj vrsti upotrebe celovitog sadržaja ovih stranica ili jednog njihova dela te izbor i usklađivanje njihovog sadržaja.

Premium Pet zadržava pravo (ali ne i obavezu) da materijale i sadržaje koje korisnici objavljuju na njegovim stranicama, u potpunosti ili delimično izbriše.


Premium Pet se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana za korišćenje ovih web stranica, za bilo koje radnje korisnika upotrebom ili zloupotrebom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi sa upotrebom ili zloupotrebom korišćenja sadržaja ovih web stranica.

Kolačići (Cookies)


Web stranica  www.premiumpet.rs koristi takozvane kolačiće (eng. cookies) čija je svrha da  korisniku pružimo najkvalitetniju uslugu sa potpunim funkcionalnostima i što kvalitetnijim sadržajem. Kolačići predstavljaju skup podataka koje generiše server web stranica i koje web pretraživač postavlja na disk korisnika u obliku male tekstualne datoteke.

Sesijski kolačić postavlja se na računar korisnika web stranica samo za vreme trajanja njegove posete ovim web stranicama i automatski ističe kada korisnik zatvori svoj web pretraživač. Sesijski kolašić korisniku omogućava da se efikasnije služi web stranicama www.premiumpet.rs, a društveni kolačić omogućava korisniku i da određeni sadržaj podeli putem vlastitog računa na društvenoj mreži Facebook. Osim toga, web stranice www.premiumpet.rs prate statističku posećenost isključivo radi dobijanja nužne informacije o privlačnosti i uspešnosti svojih stranica na tržištu i pritom se koristi usluga treće strane pod nazivom Google Analytics.


Korišćenjem web stranica www.premiumpet.rs smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati i saglasni sa ovim uslovima korišćenja, uključujući i sa odredbama o obradi podataka i mogućnostima u vezi sa kolačićima.

POLITIKA PRIVATNOSTI

U ovom odeljku možete da se informišete o zaštiti podataka o lišnosti na Premium Pet internet stranici

Podaci o ličnosti su svi podaci koji se neposredno ili posredno odnose ili se mogu odnositi na Vas kao fizičko lice. Kao zakonski osnov koji uređuje zaštitu podataka i uslove za obradu vaših podataka, primenjujemo Zakon o zaštiti podataka o ličnosti ("Sl. glasnik RS", br. 87/2018), u daljem tekstu ,,Zakon”).

U nastavku ćete pronaći sve informacije o prirodi i obimu obrade Vaših ličnih podataka, a koji se odnose na PlusPlus doo, Bulevar Mihajla Pupina 10a, 11070 Beograd, (u nastavku PlusPlus).

 

  1. Na koji način prikupljamo ili dobijamo Vaše lične podatke?
  2. Koje podatke prikupljamo od Vas?

2.1. Kupovina/porudžbina u PlusPlus prodavnici/web sajtu/aplikaciji

2.2. Otvaranje korisničkog naloga na PlusPlus sajtu/aplikaciji

2.3. Kontaktiranje sa PlusPlus timom – različite vrste upita (kontakt e mailom, telefonom, putem društvenih mreža)

2.4. Marketinške svrhe - prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – Newsletter, Viber, Sms poruke

2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, sponzorstva

2.6. Profilisanje

2.7. Poseta internet stranice

2.8. Kreiranje personalizovanog korisničkog profila

2.9. Korišćenje kolačića

2.10. Google analitika

2.11. Društvene mreže

2.12. Video nadzor

2.13. Učešće u procesu selekcije i zapošljavanja u PlusPlus

  1. Ko ima pristup Vašim podacima?
  2. Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?
  3. Da li ste u obavezi da nam dostavite Vaše podatke?
  4. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
  5. Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti

1. Na koji način prikupljamo ili dobijamo Vaše lične podatke?

Prikupljamo Vaše lične podatke samo kada je to značajno za Vas kao potrošača, ili za potrebe našeg poslovanja, na primer: kupujete i/ili naručujete proizvode i/ili usluge od nas, kada se registrujete za dobijanje našeg informatora (newsletter), viber poruka, SMS poruka, u slučaju kada ste u kontaktu sa zaposlenima u našem call centru, kada ispunjavate ankete namenjene unapređenju naših usluga, ili nam date povratne informacije o našoj robi i uslugama, itd.).

Informacije uglavnom dobijamo direktno od Vas, kada naručite određene proizvode ili usluge, i saglasno popunite ponuđene, određene formulare.

 

U daljem tekstu objasnićemo svrhu  obrade podataka, i na kojim su zakonskim osnovama regulisane. Vaše lične podatke koristićemo u marketinške svrhe, samo ukoliko za to date svoj pristanak.

Sve Vaše lišne informacije tretiraju se kao poverljive, a PlusPlus i/ili naši pouzdani partneri ih čuvaju na adekvatan način (za više informacija pogledajte odeljak: Ko ima pristup Vašim podacima?).

2. Koje podatke prikupljamo od Vas

 2.1. Kupovina/porudžbina u PlusPlus prodavnici/web sajtu/aplikaciji

PlusPlus kao trgovac je po samom Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) ovlašćen da prikuplja podatke o svojim kupcima. Vaši podaci su nam neophodni za zaključenje ugovora o prodaji na daljinu, kreiranje porudžbine, radi ispunjenja obaveza iz ugovora o prodaji – realizaciji isporuke, naplate, prijema i rešavanja reklamacija.

U procesu kupovine on-line potrebno je da unesete svoje podatke u predviđena polja (ime, prezime, e-mail, broj telefona, adresu). Kupovinu možete realizovati iako niste registrovani na sajtu Premium Pet, kao gost. Podatke prikupljene na ovaj način koristimo isključivo radi izvršenja ugovora o prodaji, što obuhvata upravljanje i praćenje porudžbina i komunikaciju sa Vama.

 

2.2. Otvaranje korisničkog naloga na PlusPlus sajtu/aplikaciji

 

PlusPlus prikuplja i obrađuje Vaše podatke prilikom kreiranja korisničkog naloga na Premium Pet internet prodavnici. Podaci koje prikupljamo su ime, prezime, e-mail, broj telefona.

Ukoliko nam ostavite podatke o svom ljubimcu, i saglasite se sa dobijanjem mejlova u kojima ćete dobijati informacije koje se odnose na dobrobit Vašeg ljubimca, i koje će biti korisne Vama, kao korisniku proizvoda koji se prodaju na sajtu Premium Pet.

 

2.3. Kontaktiranje sa Premium Pet timom – različite vrste upita (kontakt e mailom, telefonom, putem društvenih mreža)

 

U zavisnosti od načina na koji ste stupili u kontakt sa nama kao i vrste upita, ti podaci mogu obuhvatiti ime, prezime, broj telefona, adresu e-pošte, ostale informacije o Vama koje ste razmenili sa nama, a koje su u vezi sa Vašim upitom.

Podatke prikupljene na ovaj način možemo obrađivati u svrhe pružanja odgovora na Vaše upite, za potrebe prikupljanja statistiških podataka i profilisanje, kako bismo unapredili naše poslovanje. Za potrebe statistike i profilisanja biće izvršena anonimizacija, tako da nijedan podatak ne može biti doveden u vezi sa konkretnim licem

 

2.4. Marketinške svrhe - prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – Newsletter, Viber, What’s app, Sms poruke

 

Na našem sajtu, kao i prilikom registracije, PlusPlus će Vam ponuditi uslugu slanja obaveštenja o aktuelnim ponudama i promocijama na mail, viber, What’s app ili SMS i tom prilikom treba da ostavite sledeće podatke: ime i prezime, broj telefona – ako je u pitanju viber, What’s app, ili Sms, adresu e-pošte ako je u pitanju newsletter na mail, i opciono podatke o ljubimcu.

Ako ste pristali da primate naša obaveštenja, koristimo vašu e-mail/broj telefona i eventualno Vaše ime, oznaku g-din ili g-đa ukoliko to odaberete, za slanje informacija o proizvodima, promocijama, nagradnim igrama / konkursima, novostima i ponudama prodavnice. Ove podatke čuvamo i obrađujemo u svrhu slanja obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama.

Uz Vašu saglasnost, beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice www.premiumpet.rs, mobilnih aplikacija i newslettera. Ocena ponašanja korisnika podrazumeva pre svega podatke o odeljcima na kojima se zadržavate i na linkove, koje tamo koristite. Na taj način kreiramo personalizovane korisničke profile sa Vašim ličnim podacima i/ili sa podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo omogućili kreiranje reklamne ponude od strane Premium Peta u obliku newslettera, on-site reklame i štampanog materijala, prilagođene vašem ličnom interesovanju i time poboljšamo našu ponudu.

Vašu saglasnost za prijem obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama ili kreiranje personalizovanih korisničkih profila možete da opozovete u svakom trenutku. Opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva. To možete učiniti tako što ćete se npr. na našoj internet stranici odjaviti sa liste za prijem obaveštenja. Link za odjavu možete nacči ovde ili na kraju svakog newslettera. Ukoliko opozovete pristanak, obrisaćemo vaše podatke.

Obaveštavamo vas da u slučaju da za slanje newslettera/viber/What’s app/sms angažujemo eksterne partnere i iz tog razloga im dostavimo Vaše lične podatke to će biti učinjeno u skladu sa članom 45 Zakona o zaštiti podataka o lišnosti. Podaci će se čuvati dokle god ste Vi saglasni.

 

2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, konkursi, sponzorstva

 

Za potrebe učestvovanja u nagradnim igrama, sponzorstva ili sprovođenja promotivnih radnji, prikupljamo podatke, u skladu sa pravilima za svaku aktivnost ponaosob. Napominjemo da nam je za prijavu učesnika uglavnom potrebno Vaše ime, prezime, a u zavisnosti od slučaja i datum rođenja, adresa, JMBG ako ste dobitnik nagrade čija vrednost prevazilazi iznos propisan poreskim propisima i ostale informacije koje ste nam dostavili.

Pravni osnov je istovremeno i pristanak, s obzirom na to da se prilikom prijave na konkurs, nagradnu igru i sl. saglašavate sa pravilima koje organizator propiše.

 

2.6. Profilisanje

 

U slušajevima kada šaljemo ili prikazujemo obaveštenja ili sadržaj koji su personalizovanog karaktera, možemo koristiti pojedine postupke koji su označeni kao „profilisanje” (odnosno, bilo koji oblik automatizovanog procesa obrade ličnih podataka koji se sastoji iz korišćenja prikupljenih podataka o ličnosti kako bismo procenili određene lišne aspekte koji su u vezi sa fizičkim licem, konkretno, da bismo analizirali ili predvideli aspekte koji se tiču ličnih afiniteta konkretnog fizičkog lica, njegovog interesovanja, ponašanja, lokacije, pouzdanosti ili kretanja).

 

Na osnovu svoje analize, šaljemo ili prikazujemo obaveštenja i/ili sadržaj koji je skrojen tačno prema vašim interesovanjima/potrebama.

 

Pravni osnov za gore pomenutu obradu podataka je pristanak.

 

2.7. Poseta internet prodavnici

PlusPlus obrađuje Vaše podatke prilikom posete ovoj internet prodavnici, i drugim platformama. Tom prilikom se razmenjuju različiti podaci između Vašeg uređaja i našeg servera, pri čemu može da se radi o podacima o ličnosti. Podaci prikupljeni na taj način se, između ostalog, koriste za optimizaciju naše internet prodavnice ili u svrhu prikazivanja reklama u pretraživaču Vašeg uređaja.

 

2.8. Kreiranje personalizovanog korisničkog profila

 

Uz Vašu saglasnost beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice i newsletter-a. Praćenje ponašanja korisnika pre svega podrazumeva podatke o odeljcima na kojima ste se zadržavali i koje linkove ste koristili. Na taj način kreiramo personalizovane korisniške profile sa vašim ličnim podacima i/ili sa podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo eventualno naše obraćanje u obliku newsletter-a, on-site reklame i štampanog materijala bolje prilagodili vašim ličnim interesovanjima, a time poboljšali našu ponudu.

 

Ove podatke ne prosleđujemo trećim licima.

Rok čuvanja/ kriterijumi za određivanje roka čuvanja podataka:

Ukoliko opozovete svoj pristanak za individualno oglašavanje ili se ne slažete sa određenim promotivnim aktivnostima, Vaše podatke ćemo obrisati iz odgovarajuće mailing liste.

Ukoliko povučete pristanak, Vaša kontakt adresa biće blokirana za dalju obradu podataka u reklamne svrhe.

 

2.9. Korišćenje kolačića

 

Na našoj internet stranici koristimo takozvane kolačiće. Kolačići su male datoteke koje se čuvaju na Vašem uređaju (laptop, tablet, smartphone itd.) i to prilikom posete našoj internet prodavnici. Kolačići ne nanose štetu vašem uređaju, ne sadrže viruse, trojance ili druge zlonamerne softvere. U kolačićima se čuvaju informacije koje se dobijaju u vezi sa uređajem koji koristite. Međutim, to ne znači da smo upoznati sa Vašim identitetom. S jedne strane, korišćenje kolačića služi da vam poseta internet stranici bude prijatnija. Na primer, mi koristimo takozvane kolačiće sesije kako bismo prepoznali da ste određene delove naše stranice već posetili ili da ste već prijavljeni na svom korisničkom nalogu. Oni se automatski brišu nakon što napustite našu internet stranicu. Pored toga, koristimo i privremene kolačiće koji se određeno vreme skladište na vašem uređaju. Kada ponovo posetite našu internet prodavnicu, automatski se prepoznaje da ste već bili na stranici i koja podešavanja ste postavili, tako da ove radnje nećete morati da ponovite.

 

S druge strane, kolačiće koristimo kako bismo statistički evidentirali korišćenje naše internet stranice, i to u cilju optimizacije ponude i prikaza informacija koje su prilagođene Vašim interesovanjima. Ovi kolačići nam omogućavaju da Vas automatski prepoznamo kada ponovo posetite našu internet stranicu. Ovi kolačići se automatski brišu nakon 5 godina.

Većina pretraživača automatski prihvata kolačiće. Međutim, možete da podesite Vaš pretraživač tako da se na Vašem računaru ne čuvaju kolačići ili da se uvek pojavljuje poruka pre nego što se kreira novi kolačić. Ipak, potpuno onemogućavanje kolačića može da znaši da ne možete da koristite sve funkcije naše internet prodavnice.

2.10. Google analitika

Za potrebe prilagođavanja dizajna i kontinuiranog poboljšavanja naših internet platformi, koristimo Google Analytics - uslugu za veb analitiku koju pruža Google Inc. ("Google"). U tom kontekstu se kreiraju pseudonimizovani korisnički profile i koriste se kolačići. Kolašići generišu sledeće informacije o Vašem korišćenju ove internet stranice:

- hostname računara sa kog se pristupa (IP adresa);

- tip/verzija pretraživača;

- operativni sistem koji se koristi;

- referrer URL (prethodno posećena stranica) ;

- server vreme upita.

 

Podaci se koriste za evaluaciju korišćenja naše internet platforme, za kreiranje izveštaja o aktivnostima na platformi i za pružanje drugih usluga koje su u vezi sa korišćenjem platformi i korišćenjem interneta. Podaci se obrađuju u svrhu istraživanja tržišta i prilagođavanja internet prodavnice Premium Pet. IP adrese su anonimizovane, tako da nije moguće utvrditi identitet (takozvani “IP maskiranje”). Vaša IP adresa neće biti povezana sa drugim Google podacima ni pod kojim uslovima.

 

Više informacija o Google Analytics zaštiti podataka potražite na internet stranici Google Analytics.

 

2.11. Društvene mreže

Podatke na društvenim mrežama značajnije obrađuje sam operater, i na taj deo PlusPlus ima ogranišen uticaj.

Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforma društvenih mreža i o mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima o zaštiti podataka:

Facebook: https://www.facebook.com/privacy/explanation

Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875

YouTube: https://policies.google.com/privacy?hl=sr&gl=rs

 

 

Podatke prikupljene na društvenim mrežama obrađujemo u svrhu informisanja potrošaša o aktuelnim promocijama i ponudama, a u cilju interakcije i unapređenja odnosa sa pratiocima.

 

Podake prikupljene na društvenim mrežama na osnovu pristanka- komentare, video snimke, slike, lajkove…objavljuje operater. PlusPlus ih ne deli sa trećim licima i zadržava pravo brisanja nezakonitih sadržaja, komentara mržnje, eksplicitni sadržaj i podatke koji predstavljaju krivišno delo.

 

Sa operaterom društvene mreže delom postoji odnos u skladu sa čl. 45 Zakona (zajedniška odgovornost):

 

Za metode web praćenja koje operater platforme društvene mreže omogućava, operater i mi smo zajednički odgovorni. Web praćenje (webtracking) može pritom da usledi i nezavisno od toga da li ste na platformu društvene mreže prijavljeni ili registrovani. Kao što smo već napomenuli, samo ograničeno možemo da utičemo na metode web praćenja operatera, na primer ne možemo da ih isključimo.

 

Pravni osnov za metode web praćenja je legitiman interes, koji se sastoji u tome da se platforma društvene mreže i konkretna fan stranica (fan-page) optimizuju.

 

 

3. Ko ima pristup Vašim podacima?

 

Unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori kojima su isti neophodni za ispunjenje ugovornih ili zakonskih obaveza ili u svrhu ispunjenja legitimnih interesa. U okviru ugovornog odnosa, angažujemo i druge pružaoce usluga, koji mogu da dobiju pristup vašim ličnim podacima. Pridržavanje propisa o zaštiti podataka o ličnosti se u ovim slučajevima obezbeđuje ugovorom.

 

4. Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?

 

Lične podatke čuvamo onoliko dugo koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih svrha. Pri tome, vodimo računa o zakonskim obavezama čuvanja. Kriterijume za period čuvanja podataka kreiramo u skladu sa svrhom, te smatramo da je period od 5 godina optimalan za postizanje marketinške svrhe, dok se podaci o realizovanim kupovinama i kupcima čuvaju koliko je to predviđeno poreskim propisima i propisima koji regulišu ugovor o prodaji.

 

5. Da li ste u obavezi da nam dostavite svoje podatke?

 

U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite one lične podatke, koji su neophodni za započinjanje, sprovođenje i okončavanje ugovornog odnosa i za ispunjenje obaveza koje su povezane sa tim, kao i za čije prikupljanje imamo zakonsku obavezu ili imamo pravo na osnovu legitimnih interesa. Bez tih podataka, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa vama.

 

6. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?

 

  • Da Vam omogućimo pristup Vašim ličnim podacima, da odgovorimo za koje svrhe se koriste podaci koji se tiču Vas, kao i da pristupite takvim ličnim podacima, da znate svrhu obrade, kategorije Vaših ličnih podataka koje šuvamo, treće strane ili kategorije trećih strana sa kojima se vaši lični podaci dele, period tokom kog zadržavamo podatke.
  • da zahtevate ispravku netačnih, pogrešno unetih i/ili zastarelih podataka;
  • da zatražite brisanje Vaših ličnih podataka ukoliko se obrada zasniva na Vašem pristanku. Pristanak možete opozvati u svakom trenutku, tako što ćete se odjaviti na način koji smo predvideli (slanjem poruke na određeni broj ili preko određenog linka) kao i slanjem poruke na mail adresu PlusPlus registrovanu u APR-u. Ukoliko je osnov zakon ili legitimni interes, ne možemo udovoljiti Vašem zahtevu za brisanjem podataka;
  • da ograničite obradu Vaših podataka ukoliko smatrate da je obrada nezakonita, ako ste istakli prigovor ili ako smatrate da PlusPlus više nisu potrebni Vaši podaci;
  • da podnesete prigovor na način na koji obrađujemo Vaše podatke, čak i u slučajevima kada nije sporno da podatke obrađujemo u skladu sa Zakonom;
  • da uputite pritužbu Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti, u skladu sa Zakonom.

Za sva pitanja i zahteve u vezi sa obradom podataka o ličnosti možete da kontaktirate naše Lice za zaštitu podataka o ličnosti. Kontakt podaci su info@premiumpet.rs

 

7. Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti

 

Ova Politika stupila je na snagu dana 21.08.2019. godine.

 

Politika privatnosti će biti predmet redovnih revizija, a svaku ažuriranu verziju ćemo postaviti na ovu internet platformu.