https://www.premiumpet.rs/opsti-uslovi.aspx

USLOVI KUPOVINE

POŠTOVANI KORISNICI,

MOLIMO VAS DA PRE KORIŠĆENJA NAŠIH USLUGA, PAŽLJIVO PROČITATE SLEDEĆE USLOVE.

SVAKA POSETA NAŠEM SAJTU, KAO I KUPOVINA, ZNAČI DA STE OVE USLOVE PROČITALI I DA SE SLAŽETE SA NJIMA U POTPUNOSTI. UKOLIKO SU USLOVI ZA VAS NEPRIHVATLJIVI, MOLIMO VAS DA NE KORISTITE SAJT PREMIUMPET.CO.RS.

Plus Plus d.o.o. Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.

  • -Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.premiumpet.rs i svim njegovim sadržajima.
  • -Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.
  • -Prodavac u konkretnom slučaju je Plus Plus d.o.o. Beograd

 

Plus Plus d.o.o. Beograd na sajtu sadržaje objavljuje u dobroj nameri. Sve sadržaje www.premiumpet.rs sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Plus Plus d.o.o. Beograd se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu www.premiumpet.rs, vlasništvo su Plus Plus d.o.o. Beograd i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Plus Plus d.o.o. Beograd i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.

Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Prvim i svakim narednim korišćenjem web stranice smatra se da ste se u potpunosti upoznali sa ovim Uslovima, da su vam jasni i da ih prihvatate. Ako niste saglasni sa njima, molimo da ne pristupate web stranici i ne koristite njene sadržaje. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća vezanih za Uslove korišćenja, molimo da se obratite na adresu info@premiumpet.rs.

 

OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

 

Ovim opštim uslovima korišćenja usluga Internet prodavnice propisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane Plus Plus d.o.o. Beograd, sa sedištem u ul. Bulevar Mihajla Pupina 10A, Novi Beograd, delatnost trgovina na veliko žitom, sirovim duvanom, semenjem i hranom za životinje, šifra delatnosti 4641, matični broj 17455117, PIB 102491842, web adresa premiumpet.co.rs, kontakt e-mail webshop@premiumpet.rs (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem On-line prodaja internet prodavnice.

Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti Korisničkom servisu slanjem mail-a na webshop@premiumpet.rs

Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, služe da kupac na jasan i nedvosmislen način bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zaključenja ugovora o kupoprodaji,  načinom zaključenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje prodavac dužan da uputi kupcima pre zaključenja ugovora.

  • Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu.
  • Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.
  • Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative.

Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između prodavca i kupca.

Kupac je u obavezi da pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je prodavac istakao na svoj sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zaključenje ugovora o kupoprodaji.

Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.

 

PORUČIVANJE

 

Kupac se obavezuje da tokom naručivanja preko interneta pratiti sledeći postupak kod zaključenja ugovora o kupoprodaji:

  • - korak 1 - upoznavanje sa opštim uslovima poslovanja prodavca,  obaveštenjima o osnovnim podacima prodavca,  upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid ovog ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama kupca, što je sve na nadvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu prodavca;
  • - korak 2 - prijavljivanje (logovanje) na portal
  • - korak 3 - izbor artikla i količine robe ubacivanjem u korisničku korpu
  • - korak 4 - provera/upisivanje podataka za dostavu (u slučaju dostave na drugu adresu)
  • - korak 5 - izbor načina plaćanja
  • - korak 6 - plaćanje bankovnom karticom u slučaju izbora takvog načina plaćanja
  • - korak 7 - provera povratne poruke od Prodavca - potvrda porudžbenice i postupanje u skladu sa sadržajem poruke.

Jedna osoba može da naruči više proizvoda u jednoj transakciji.

Kada kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu.

Prodavac je u obavezi da kupcu potvrdi porudžbenicu i to u roku od 2 radna dana od trenutka prijema porudžbenice ili da u istom roku obavesti kupca da nije u mogućnosti da mu isporuči poručenu robu. Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, prodavac će poslati potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju je kupac naznačio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zaključenje ugovora. Ugovor se smatra zaključenim tek kada prodavac pošalje e-mail u kome kupca obaveštava o terminu dostave poručenog artikla.

Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, poslaće e-mail u kome obaveštava kupca da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla, u svakom trenutku.

 

Kupovina i dostava

Prodavac je Premium Pet, a kupac je punoletna i samostalna osoba koja popuni elektronsku narudžbenicu na stranici, pošalje je Premium Pet internet prodavnici i izvrši plaćanje na bilo koji od ponuđenih načina.
Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unetih podataka prilikom kupovine.
Narudžbinom artikala kupac prihvata uslove poslovanja navedene na ovim stranicama.

- besplatna dostava za narudžbine iznad 3.000 RSD

- plaćanje je moguće kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro, e-bankingom ili gotovinom prilikom dostave

- cena dostave za porudžbine ispod 3.000 RSD je 250,00 din

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova

 

Registracija

Da biste koristili Premim Pet internet prodavnicu možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbina i naknadni pregled poslatih narudžbenica.

Po završetku procesa kupovine dobićete potvrdu narudžbine na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupovinu. U slučaju da eventualno nismo u mogućnosti da isporučimo neki od naručenih proizvoda iz bilo kog razloga, naš operater će Vas kontaktirati telefonom ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamenskog proizvoda, ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.

Sve cene u Premuim Pet internet prodavnici su izražene u dinarima (RSD) sa obračunatim PDV-om.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova.

 

Plaćanje

Naručeni proizvodi plaćaju se:

- Kreditnim karticama VISA i MasterCard i debitnom karticom Maestro; Vašu karticu teretićemo tek nakon što Vam potvrdimo porudžbinu i pripremimo paket za isporuku.
- Opštom  uplatnicom ili e-bankingom. Narudžbine plaćene na ovaj način biće isporučene kada uplata postane vidljiva na našem izvodu iz banke
- Pouzećem: gotovinski dostavljaču – zaposlenom predstavniku kurirske službe.                       

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova

 

Izjava o konverziji valuta:

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

 

Dostava

Naručena roba dostavlja se isključivo na području Republike Srbije.

Naručenu robu dostavlja kurirska služba direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od 1-7 radnih  dana od datuma narudžbine. Narudžbine koje primimo nakon 13:00 časova biće obrađene sledećeg radnog dana.

Ako osoba koja je naručila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi ostaviti "obaveštenje o prispeću pošiljke" na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.

Ukoliko niste primi robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa dostave kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova


Ispravnost pošiljke, reklamacije, povraćaj i zamena robe

Prodavac se obavezuje da će isporučiti proizvod koji ima ispravan rok trajanja, i odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na sajtu internet prodavnice Premium Pet.

Slika koja ilustruje proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda i kupac takve prozvode ne može reklamirati sa te osnove.

Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala. U slučaju greške merodavna je potvrda našeg operatera.

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave robe, molimo Vas da proverite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva spoljašnja oštećenja, kupac ima pravo da odbije preuzimanje naručene robe. Molimo Vas da uporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda)  sa računom i ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mesta o tome obavestite dostavljača. Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni da uvažimo.

Kupac ima pravo na povraćaj robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povraćaj i zamenu takvog proizvoda ili povraćaj novca.

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde.

Uputstvo za reklamaciju možete preuzeti ovde.


Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Premium Pet internet prodavnica će u najkraćem roku obezbediti preuzimanje robe,  posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća oko procesa reklamacije, povraćaja i zamene kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova

 

Reklamacije, saobraznost i garancija

Reklamacija podrazumeva zahtev kupca radi ostvarivanja njegovih prava. Saobraznost je zakonska kategorija i njeno trajanje je 2 godine. Saobraznost predstavlja odgovornost trgovca ili proizvođača da roba ili usluga budu u skladu sa uobičajenim radom ili posebnim zahtevima potrošača u određenom vremenskom periodu. Garancija predstavlja voljni korak trgovca ili proizvođača kojim on nudi posebne pogodnosti za kupca ali isključivo veće od zakonski predviđenih.

 

Opis proizvoda

Plus Plus d.o.o. Beograd nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće.

Takođe, Plus Plus d.o.o. Beograd ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 15 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo vam vratiti novac.

Slike objavljene na sajtu www.premiumpet.rs ponekad obuhvataju i okruženje proizvoda kako bi potrošač imao realniju sliku kako uređaj izgleda tokom korićenja.

Dostupnost uređaja prikazana na internet stranici može se razlikovati od stanja zaliha u maloprodajnim objektima. Tačno stanje zaliha tj. dostupnost se može utvrditi ili pozivanjem na broj telefona 011 4320222 ili proverom kod zaposlenih u bilo kom našem maloprodajnom objektu.

 

Prava potrošača

Prema Zakonu o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 62/2014, 62/2014, 6/2016-dr. zakon i 44/2018-dr. zakon), članovi 52, 53, 54 – izvod iz zakona:

 

Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti član 52.

 

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku

2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku

3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene

4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.

 

Nesrazmerno opterećenje za prodavca u smislu stava 3 tačka 4 ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru

2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju

3) da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.

 

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala,preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.

Za obaveze prodavca prema potrošaču, koje nastanu usled nesaobraznosti robe, prodavac ima pravo da zahteva od proizvođača u lancu nabavke te robe, da mu naknadi ono što je ispunio po osnovu te obaveze.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Prava iz stava 1. ovog člana ne utiču na pravo potrošača da zahteva od prodavca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti robe, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.

 

Rokovi i teret dokazivanja član 53.

 

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kome prodavac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od jedne godine.

Rokovi propisani u st. 1. do 3. ovog člana ne teku u periodu koji prodavac koristi za otklanjanje nesaobraznosti.

 

Davalac garancije i garantni list član 54.

 

Garancija je svaka izjava kojom njen davalac daje obećanje u vezi sa robom, i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom.

Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke iz garancije, navedene na jasan i čitljiv način, lako razumljivim jezikom, a naročito podatke o:

1) pravima koja potrošač ima na osnovu ovog zakona i da garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača koja proizilaze iz zakonske odgovornosti prodavca za nesaobraznost robe ugovoru

2) nazivu i adresi davaoca garancije

3) nazivu i adresi prodavca ako on nije istovremeno i davalac garancije

4) datumu predaje robe potrošaču

5) podatke koji identifikuju robu (model, tip, serijski broj i sl.)

6) sadržini garancije, uslovima i postupku ostvarivanja prava iz garancije

7) trajanju garantnog roka i prostornom važenju garancije

Davalac garancije je dužan da na zahtev potrošača izda garantni list iz stava 2. ovog člana, koji se po pravilu sačinjava u pisanom obliku, na papiru. Ukoliko se potrošač saglasi, garantni list se može izdati i u elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa koji je dostupan potrošaču.

Na punovažnost garancije ne utiče povreda obaveze davaoca garancije iz stava 2. ovog člana, i potrošač može da zahteva da se garancija ispuni u skladu sa datom izjavom.

Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.

 

Postupak reklamacije po zakonu o zaštiti potrošača

Postupak reklamacije sprovodi se shodno članu 56. Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 62/2014, 62/2014, 6/2016-dr. zakon i 44/2018-dr. zakon). član 56. Zakona o zaštiti potrošača, izvod iz zakona:

 

Reklamacija i način rešavanja reklamacije član 56.

 

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

[ Napomene: Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine: usmeno na mestu prodaje robe (spisak prodavnica sa adresama i brojevima telefona nalazi se na linku Prodavnice), telefonom (na broj +381 11 4320222), pisanim putem (P.D. PlusPlus d.o.o., Bulevar Mihajla Pupina 10A, 11070 Beograd) ili elektronskim putem (email: webshop@premiumpet.rs). Obaveze potrošača su da priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Kupac nije dužan da čuva ambalažu u kojoj je bila roba. U svakoj našoj prodavnici postoji posebno određeno i obeleženo mesto i osoba zadužena za reklamacije kojoj se kupac može obratiti u vezi problema koji ima. Proces reklamacije počinje popunjavanjem izjave o reklamaciji, koju zaduženo lice naše firme daje kupcu da popuni. Naša firma je u obavezi da u zakonskom roku pošalje robu na servis, što znači da kupac ne snosi troškove slanja servisu. ]

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

[ Napomene: Postupak reklamacije za robu kupljenu preko ugovora na daljinu takođe se sprovodi u skladu sa članom 56. Zakona o zaštiti potrošača. Prilikom izjavljivanja reklamacije kupac popunjava izjavu o reklamaciji koju može preuzeti sa našeg sajta ili dobiti u nekoj od naših prodavnica. Uz izjavu o reklamaciji kupac će dostaviti reklamirani proizvod u neku od prodavnica naše firme ili poštom/kurirskom službom na adresu magacina (P.D. PlusPlus d.o.o., Bulevar Mihajla Pupina 10A, 11070 Beograd). Nakon slanja proizvoda, dalji postupak nastavlja se u skladu sa članom 56. Zakona o zaštiti potrošača. S obzirom da se roba kupljena na daljinu uglavnom isporučuje kurirskom službom, kupac mora da obrati pažnju na stanje robe prilikom prijema. Ukoliko je pakovanje robe oštećeno, kupac ima pravo da odbije prijem. Ako kupac primi robu i posle raspakivanja utvrdi da je roba oštećena, ili ako prilikom puštanja u rad ustanovi da je uređaj neispravan, treba da nam se obrati a lice zaduženo za rešavanje reklamacija će ga uputiti na način rešavanja problema. ]

 

Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka o saobraznosti robe, kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke.

Uvoznici i proizvođači robe imaju obavezu da obezbede rezervne delove i servis za proizvode kojima je istekao zakonski rok saobraznosti kao i za proizvode koji su prestali da se proizvode ali u ograničenom vremenskom periodu koji uobičajeno iznosi od 7 do 10 godina.

PlusPlus doo će izaći u susret kupcima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

 

Pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu

Ukoliko želite da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu i vratite celokupnu porudžbinu, ili  jedan ili više proizvoda,  molimo Vas da nas kontaktirate  na e-mail:  webshop@premiumpet.rs ili popunite i pošaljite Izjavu o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu u elektronskoj formi (kliknite na link za preuzimanje izjave) pri čemu ćemo Vas o prijemu obrasca bez odlaganja obavestiti elektronskom poštom. Naši operateri kontaktiraće Vas u najkraćem mogućem roku da bismo efikasno osigurali ostvarenje Vaših prava.

 

Osnovne informacije

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu. U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (član 29. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine. Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja. Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (član 37. Zakona).

 

Povraćaj robe

Odustanak od kupovine kupac počinje popunjavanjem obrasca za odustanak od kupovine, koji se svakom kupcu dostavlja u pisanom obliku prilikom same kupovine ili ga kupac može skinuti sa našeg sajta, odštampati na štampaču i popuniti.

U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća oko procesa povraćaja robe kontaktirajte našeg operatera na e-mail: webshop@premiumpet.rs ili na tel. 011 432 02 22, od ponedeljka do petka, od  8 do 16 časova

Podaci koje kupac unosi u obrazac su:

podaci o samom kupcu – ime i prezime, adresa, broj kontakt telefona, e-mail adresa

podaci o kupovini – datum zaključenja ugovora/porudžbenice, datum isporuke robe, datum slanja obrasca za odustanak, broj fiskalnog isečka, naziv robe koju vraća

razlozi odustanka – kupac ne mora da navede razloge odustanka od kupovine.

Kupac, takođe, bira način na koji želi da mu se vrati novac i to poštanskom uputnicom ili direktnom uplatom na račun u banci; kupac je obavezan da se izjasni o načinu vraćanja novca; u slučaju da se novac vraća uplatom na bankovni račun, kupac unosi u obrazac podatke o svom bankovnom računu i banci gde je račun otvoren.

Kupac, zatim, šalje obrazac na adresu za prijem izjava a osoba zadužena za prijem obrazaca će prijem obrasca potvrditi elektronskim i/ili pisanim putem.

Uz potvrdu će biti priloženo i uputstvo za povraćaj robe.

 

U skladu sa članom 35. Zakona:

- kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak

- kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe (dakle, vraća robu o svom trošku)

- kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe

 

U skladu sa članom 34. Zakona:

Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.

Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.

Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu.

Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.

Kupac robu može vratiti kuriskom službom ili je može vratiti lično tako što će je odneti u neku od naših prodavnica. Osetljivu i lako lomljivu robu kupac mora osigurati od oštećenja.

Po prijemu robe koja je vraćena, zadužena lica naše firme pregledaće detaljno sve elemente i utvrditi ispravnost robe. U slučaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će biti odmah obavešten i pristupiće se rešavanju problema.

U slučaju da je roba ispravna i neoštećena, novać će kupcu biti uplaćen na tekući račun u banci po izboru kupca ili upućen poštanskom uputnicom na kupčevu adresu.

 

Uslovi korišćenja

Pažnja: Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe internet sajta www.premiumpet.rs. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi). Plus Plus d.o.o. Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu www.premiumpet.rs, vlasništvo su Plus Plus d.o.o. Beograd i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima. Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu ili aplikaciji u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Pregled sadržaja na ovoj adresi moguć je samo za lične svrhe. Zabranjeno je javno prikazivanje, download, umnožavanje, prenošenje, objavljivanje, menjanje, reprodukovanje, distribuiranje, učestvovanje u prenosu ili prodaji, izradi kopija, slanju, kao i svakoj drugoj vrsti upotrebe celovitog sadržaja ovih stranica ili jednog njihova dela te izbor i usklađivanje njihovog sadržaja.

 

Premium Pet zadržava pravo (ali ne i obavezu) da materijale i sadržaje koje korisnici objavljuju na njegovim stranicama, u potpunosti ili delimično izbriše.


Premium Pet se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana za korišćenje ovih web stranica, za bilo koje radnje korisnika upotrebom ili zloupotrebom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi sa upotrebom ili zloupotrebom korišćenja sadržaja ovih web stranica.

 

Kolačići (Cookies)

Web stranica  www.premiumpet.rs koristi takozvane kolačiće (eng. cookies) čija je svrha da  korisniku pružimo najkvalitetniju uslugu sa potpunim funkcionalnostima i što kvalitetnijim sadržajem. Kolačići predstavljaju skup podataka koje generiše server web stranica i koje web pretraživač postavlja na disk korisnika u obliku male tekstualne datoteke.
Sesijski kolačić postavlja se na računar korisnika web stranica samo za vreme trajanja njegove posete ovim web stranicama i automatski ističe kada korisnik zatvori svoj web pretraživač. Sesijski kolačić korisniku omogućava da se efikasnije služi web stranicama www.premiumpet.rs, a društveni kolačić omogućava korisniku i da određeni sadržaj podeli putem vlastitog računa na društvenoj mreži Facebook. Osim toga, web stranice www.premiumpet.rs prate statističku posećenost isključivo radi dobijanja nužne informacije o privlačnosti i uspešnosti svojih stranica na tržištu i pritom se koristi usluga treće strane pod nazivom Google Analytics.


Korišćenjem web stranica www.premiumpet.rs smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati i saglasni sa ovim uslovima korišćenja, uključujući i sa odredbama o obradi podataka i mogućnostima u vezi sa kolačićima.

 

 

POLITIKA PRIVATNOSTI

 

Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajta je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa Plus Plus d.o.o. Beograd su usklađene sa propisima Republike Srbije.

U ovom odeljku možete da se informišete o zaštiti podataka o ličnosti na Premium Pet internet stranici

Podaci o ličnosti su svi podaci koji se neposredno ili posredno odnose ili se mogu odnositi na Vas kao fizičko lice. Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju vaš identitet, npr. vaše ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail. Kao zakonski osnov koji uređuje zaštitu podataka i uslove za obradu vaših podataka, primenjujemo Zakon o zaštiti podataka o ličnosti ("Sl. glasnik RS", br. 87/2018), u daljem tekstu ,,Zakon”).

Plus Plus d.o.o. Beograd preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurala lične podatke. Ti podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.

Plus Plus d.o.o. Beograd preporučuje svim roditeljima ili starateljima da decu uče bezbednom i odgovornom postupanju sa ličnim podacima na Internetu. Maloletnici ne bi trebalo da otkrivaju svoje lične podatke bez prethodne dozvole roditelja ili staratelja.

Za dodatne informacije o tome kako obrađujemo i postupamo sa vašim ličnim podacima možete pogledati u našoj Politici privatnosti objavljenoj na sajtu, a uvek nam se možete obratiti i na mail adresu webshop@premiumpet.rs ili putem pošte na adresu Bulevar Mihajla Pupina 10A, Beograd.

Svaka novonastala promena po pitanju privatnosti će biti objavljena na sajtu.

Nastavkom kupovine na našem sajtu, smatraćemo da ste u potpunosti pročitali i razumeli uslove pod kojima obrađujemo vaše podatke o ličnosti i da ste nakon čitanja i razumenjavanja pristali na primenu istih.

U nastavku ćete pronaći sve informacije o prirodi i obimu obrade Vaših ličnih podataka, a koji se odnose na PlusPlus doo, Bulevar Mihajla Pupina 10a, 11070 Beograd, (u nastavku PlusPlus).

 

  1. Na koji način prikupljamo ili dobijamo Vaše lične podatke?
  2. Koje podatke prikupljamo od Vas?

2.1. Kupovina/porudžbina u PlusPlus prodavnici/web sajtu/aplikaciji

2.2. Otvaranje korisničkog naloga na PlusPlus sajtu/aplikaciji

2.3. Kontaktiranje sa PlusPlus timom – različite vrste upita (kontakt e mailom, telefonom, putem društvenih mreža)

2.4. Marketinške svrhe - prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – Newsletter, Viber, Sms poruke

2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, sponzorstva

2.6. Profilisanje

2.7. Poseta internet stranice

2.8. Kreiranje personalizovanog korisničkog profila

2.9. Korišćenje kolačića

2.10. Google analitika

2.11. Društvene mreže

2.12. Video nadzor

2.13. Učešće u procesu selekcije i zapošljavanja u PlusPlus

  1. Ko ima pristup Vašim podacima?
  2. Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?
  3. Da li ste u obavezi da nam dostavite Vaše podatke?
  4. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
  5. Zabrana zloupotrebe sajta
  6. Odricanje od odgovornosti
  7. Kodeks ponašanja firme
  8. Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti

 

1. Na koji način prikupljamo ili dobijamo Vaše lične podatke?

Prikupljamo Vaše lične podatke samo kada je to značajno za Vas kao potrošača, ili za potrebe našeg poslovanja, na primer: kupujete i/ili naručujete proizvode i/ili usluge od nas, kada se registrujete za dobijanje našeg informatora (newsletter), viber poruka, SMS poruka, u slučaju kada ste u kontaktu sa zaposlenima u našem call centru, kada ispunjavate ankete namenjene unapređenju naših usluga, ili nam date povratne informacije o našoj robi i uslugama, itd.).

Informacije uglavnom dobijamo direktno od Vas, kada naručite određene proizvode ili usluge, i saglasno popunite ponuđene, određene formulare.

 

U daljem tekstu objasnićemo svrhu  obrade podataka, i na kojim su zakonskim osnovama regulisane. Vaše lične podatke koristićemo u marketinške svrhe, samo ukoliko za to date svoj pristanak.

Sve Vaše lične informacije tretiraju se kao poverljive, a PlusPlus i/ili naši pouzdani partneri ih čuvaju na adekvatan način (za više informacija pogledajte odeljak: Ko ima pristup Vašim podacima?).

 

2. Koje podatke prikupljamo od Vas

 

Prilikom online kupovine Plus Plus d.o.o. Beograd obrađuje sledeće vrste podataka o ličnosti:

  • -Ime i prezime
  • -Broj telefona
  • -E-mail adresa
  • -Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat)
  • -Podaci o izvršenim transakcijama plaćanja
  • -Drugi podaci neophodni za ispunjenje određene svrhe

 

Sve prikupljene informacije o vama prilikom online kupovine su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima zloupotrebiti niti prodavati na tržištu, što vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa Plus Plus d.o.o. Beograd. Svi naši zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje svih načela zaštite podataka o ličnosti.

 

2.1. Kupovina/porudžbina u PlusPlus prodavnici/web sajtu/aplikaciji

PlusPlus kao trgovac je po samom Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) ovlašćen da prikuplja podatke o svojim kupcima. Vaši podaci su nam neophodni za zaključenje ugovora o prodaji na daljinu, kreiranje porudžbine, radi ispunjenja obaveza iz ugovora o prodaji – realizaciji isporuke, naplate, prijema i rešavanja reklamacija.

U procesu kupovine on-line potrebno je da unesete svoje podatke u predviđena polja (ime, prezime, e-mail, broj telefona, adresu). Kupovinu možete realizovati iako niste registrovani na sajtu Premium Pet, kao gost. Podatke prikupljene na ovaj način koristimo isključivo radi izvršenja ugovora o prodaji, što obuhvata upravljanje i praćenje porudžbina i komunikaciju sa Vama.

 

2.2. Otvaranje korisničkog naloga na PlusPlus sajtu/aplikaciji

PlusPlus prikuplja i obrađuje Vaše podatke prilikom kreiranja korisničkog naloga na Premium Pet internet prodavnici. Podaci koje prikupljamo su ime, prezime, e-mail, broj telefona.

Ukoliko nam ostavite podatke o svom ljubimcu, i saglasite se sa dobijanjem mejlova u kojima ćete dobijati informacije koje se odnose na dobrobit Vašeg ljubimca, i koje će biti korisne Vama, kao korisniku proizvoda koji se prodaju na sajtu Premium Pet.

 

2.3. Kontaktiranje sa Premium Pet timom – različite vrste upita (kontakt e mailom, telefonom, putem društvenih mreža)

U zavisnosti od načina na koji ste stupili u kontakt sa nama kao i vrste upita, ti podaci mogu obuhvatiti ime, prezime, broj telefona, adresu e-pošte, ostale informacije o Vama koje ste razmenili sa nama, a koje su u vezi sa Vašim upitom.

Podatke prikupljene na ovaj način možemo obrađivati u svrhe pružanja odgovora na Vaše upite, za potrebe prikupljanja statističkih podataka i profilisanje, kako bismo unapredili naše poslovanje. Za potrebe statistike i profilisanja biće izvršena anonimizacija, tako da nijedan podatak ne može biti doveden u vezi sa konkretnim licem

 

2.4. Marketinške svrhe - prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – Newsletter, Viber, What’s app, Sms poruke

Na našem sajtu, kao i prilikom registracije, PlusPlus će Vam ponuditi uslugu slanja obaveštenja o aktuelnim ponudama i promocijama na mail, viber, What’s app ili SMS i tom prilikom treba da ostavite sledeće podatke: ime i prezime, broj telefona – ako je u pitanju viber, What’s app, ili Sms, adresu e-pošte ako je u pitanju newsletter na mail, i opciono podatke o ljubimcu.

Ako ste pristali da primate naša obaveštenja, koristimo vašu e-mail/broj telefona i eventualno Vaše ime, oznaku g-din ili g-đa ukoliko to odaberete, za slanje informacija o proizvodima, promocijama, nagradnim igrama / konkursima, novostima i ponudama prodavnice. Ove podatke čuvamo i obrađujemo u svrhu slanja obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama.

Uz Vašu saglasnost, beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice www.premiumpet.rs, mobilnih aplikacija i newslettera. Ocena ponašanja korisnika podrazumeva pre svega podatke o odeljcima na kojima se zadržavate i na linkove, koje tamo koristite. Na taj način kreiramo personalizovane korisničke profile sa Vašim ličnim podacima i/ili sa podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo omogućili kreiranje reklamne ponude od strane Premium Peta u obliku newslettera, on-site reklame i štampanog materijala, prilagođene vašem ličnom interesovanju i time poboljšamo našu ponudu.

Vašu saglasnost za prijem obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama ili kreiranje personalizovanih korisničkih profila možete da opozovete u svakom trenutku. Opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva. To možete učiniti tako što ćete se npr. na našoj internet stranici odjaviti sa liste za prijem obaveštenja. Link za odjavu možete naći ovde ili na kraju svakog newslettera. Ukoliko opozovete pristanak, obrisaćemo vaše podatke.

Obaveštavamo vas da u slučaju da za slanje newslettera/viber/What’s app/sms angažujemo eksterne partnere i iz tog razloga im dostavimo Vaše lične podatke to će biti učinjeno u skladu sa članom 45 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Podaci će se čuvati dokle god ste Vi saglasni.

 

2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, konkursi, sponzorstva

Za potrebe učestvovanja u nagradnim igrama, sponzorstva ili sprovođenja promotivnih radnji, prikupljamo podatke, u skladu sa pravilima za svaku aktivnost ponaosob. Napominjemo da nam je za prijavu učesnika uglavnom potrebno Vaše ime, prezime, a u zavisnosti od slučaja i datum rođenja, adresa, JMBG ako ste dobitnik nagrade čija vrednost prevazilazi iznos propisan poreskim propisima i ostale informacije koje ste nam dostavili.

Pravni osnov je istovremeno i pristanak, s obzirom na to da se prilikom prijave na konkurs, nagradnu igru i sl. saglašavate sa pravilima koje organizator propiše.

 

2.6. Profilisanje

U slučajevima kada šaljemo ili prikazujemo obaveštenja ili sadržaj koji su personalizovanog karaktera, možemo koristiti pojedine postupke koji su označeni kao „profilisanje” (odnosno, bilo koji oblik automatizovanog procesa obrade ličnih podataka koji se sastoji iz korišćenja prikupljenih podataka o ličnosti kako bismo procenili određene lične aspekte koji su u vezi sa fizičkim licem, konkretno, da bismo analizirali ili predvideli aspekte koji se tiču ličnih afiniteta konkretnog fizičkog lica, njegovog interesovanja, ponašanja, lokacije, pouzdanosti ili kretanja).

Na osnovu svoje analize, šaljemo ili prikazujemo obaveštenja i/ili sadržaj koji je skrojen tačno prema vašim interesovanjima/potrebama.

Pravni osnov za gore pomenutu obradu podataka je pristanak.

 

2.7. Poseta internet prodavnici

PlusPlus obrađuje Vaše podatke prilikom posete ovoj internet prodavnici, i drugim platformama. Tom prilikom se razmenjuju različiti podaci između Vašeg uređaja i našeg servera, pri čemu može da se radi o podacima o ličnosti. Podaci prikupljeni na taj način se, između ostalog, koriste za optimizaciju naše internet prodavnice ili u svrhu prikazivanja reklama u pretraživaču Vašeg uređaja.

 

2.8. Kreiranje personalizovanog korisničkog profila

Uz Vašu saglasnost beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice i newsletter-a. Praćenje ponašanja korisnika pre svega podrazumeva podatke o odeljcima na kojima ste se zadržavali i koje linkove ste koristili. Na taj način kreiramo personalizovane korisničke profile sa vašim ličnim podacima i/ili sa podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo eventualno naše obraćanje u obliku newsletter-a, on-site reklame i štampanog materijala bolje prilagodili vašim ličnim interesovanjima, a time poboljšali našu ponudu.

 

Ove podatke ne prosleđujemo trećim licima.

Rok čuvanja/ kriterijumi za određivanje roka čuvanja podataka:

Ukoliko opozovete svoj pristanak za individualno oglašavanje ili se ne slažete sa određenim promotivnim aktivnostima, Vaše podatke ćemo obrisati iz odgovarajuće mailing liste.

Ukoliko povučete pristanak, Vaša kontakt adresa biće blokirana za dalju obradu podataka u reklamne svrhe.

 

2.9. Korišćenje kolačića

Na našoj internet stranici koristimo takozvane kolačiće. Kolačići su male datoteke koje se čuvaju na Vašem uređaju (laptop, tablet, smartphone itd.) i to prilikom posete našoj internet prodavnici. Kolačići ne nanose štetu vašem uređaju, ne sadrže viruse, trojance ili druge zlonamerne softvere. U kolačićima se čuvaju informacije koje se dobijaju u vezi sa uređajem koji koristite. Međutim, to ne znači da smo upoznati sa Vašim identitetom. S jedne strane, korišćenje kolačića služi da vam poseta internet stranici bude prijatnija. Na primer, mi koristimo takozvane kolačiće sesije kako bismo prepoznali da ste određene delove naše stranice već posetili ili da ste već prijavljeni na svom korisničkom nalogu. Oni se automatski brišu nakon što napustite našu internet stranicu. Pored toga, koristimo i privremene kolačiće koji se određeno vreme skladište na vašem uređaju. Kada ponovo posetite našu internet prodavnicu, automatski se prepoznaje da ste već bili na stranici i koja podešavanja ste postavili, tako da ove radnje nećete morati da ponovite.

 

S druge strane, kolačiće koristimo kako bismo statistički evidentirali korišćenje naše internet stranice, i to u cilju optimizacije ponude i prikaza informacija koje su prilagođene Vašim interesovanjima. Ovi kolačići nam omogućavaju da Vas automatski prepoznamo kada ponovo posetite našu internet stranicu. Ovi kolačići se automatski brišu nakon 5 godina.

Većina pretraživača automatski prihvata kolačiće. Međutim, možete da podesite Vaš pretraživač tako da se na Vašem računaru ne čuvaju kolačići ili da se uvek pojavljuje poruka pre nego što se kreira novi kolačić. Ipak, potpuno onemogućavanje kolačića može da znači da ne možete da koristite sve funkcije naše internet prodavnice.

 

2.10. Google analitika

Za potrebe prilagođavanja dizajna i kontinuiranog poboljšavanja naših internet platformi, koristimo Google Analytics - uslugu za veb analitiku koju pruža Google Inc. ("Google"). U tom kontekstu se kreiraju pseudonimizovani korisnički profile i koriste se kolačići. Kolačići generišu sledeće informacije o Vašem korišćenju ove internet stranice:

- hostname računara sa kog se pristupa (IP adresa);

- tip/verzija pretraživača;

- operativni sistem koji se koristi;

- referrer URL (prethodno posećena stranica) ;

- server vreme upita.

 

Podaci se koriste za evaluaciju korišćenja naše internet platforme, za kreiranje izveštaja o aktivnostima na platformi i za pružanje drugih usluga koje su u vezi sa korišćenjem platformi i korišćenjem interneta. Podaci se obrađuju u svrhu istraživanja tržišta i prilagođavanja internet prodavnice Premium Pet. IP adrese su anonimizovane, tako da nije moguće utvrditi identitet (takozvani “IP maskiranje”). Vaša IP adresa neće biti povezana sa drugim Google podacima ni pod kojim uslovima.

Više informacija o Google Analytics zaštiti podataka potražite na internet stranici Google Analytics.

 

2.11. Društvene mreže

Podatke na društvenim mrežama značajnije obrađuje sam operater, i na taj deo PlusPlus ima ograničen uticaj.

Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforma društvenih mreža i o mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima o zaštiti podataka:

Facebook: https://www.facebook.com/privacy/explanation

Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875

YouTube: https://policies.google.com/privacy?hl=sr&gl=rs

 

Podatke prikupljene na društvenim mrežama obrađujemo u svrhu informisanja potrošača o aktuelnim promocijama i ponudama, a u cilju interakcije i unapređenja odnosa sa pratiocima.

 

Podake prikupljene na društvenim mrežama na osnovu pristanka- komentare, video snimke, slike, lajkove…objavljuje operater. PlusPlus ih ne deli sa trećim licima i zadržava pravo brisanja nezakonitih sadržaja, komentara mržnje, eksplicitni sadržaj i podatke koji predstavljaju krivično delo.

 

Sa operaterom društvene mreže delom postoji odnos u skladu sa čl. 45 Zakona (zajednička odgovornost):

 

Za metode web praćenja koje operater platforme društvene mreže omogućava, operater i mi smo zajednički odgovorni. Web praćenje (webtracking) može pritom da usledi i nezavisno od toga da li ste na platformu društvene mreže prijavljeni ili registrovani. Kao što smo već napomenuli, samo ograničeno možemo da utičemo na metode web praćenja operatera, na primer ne možemo da ih isključimo.

Pravni osnov za metode web praćenja je legitiman interes, koji se sastoji u tome da se platforma društvene mreže i konkretna fan stranica (fan-page) optimizuju.

 

 

3. Ko ima pristup Vašim podacima?

Unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori kojima su isti neophodni za ispunjenje ugovornih ili zakonskih obaveza ili u svrhu ispunjenja legitimnih interesa. U okviru ugovornog odnosa, angažujemo i druge pružaoce usluga, koji mogu da dobiju pristup vašim ličnim podacima. Pridržavanje propisa o zaštiti podataka o ličnosti se u ovim slučajevima obezbeđuje ugovorom.

 

4. Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?

Lične podatke čuvamo onoliko dugo koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih svrha. Pri tome, vodimo računa o zakonskim obavezama čuvanja. Kriterijume za period čuvanja podataka kreiramo u skladu sa svrhom, te smatramo da je period od 5 godina optimalan za postizanje marketinške svrhe, dok se podaci o realizovanim kupovinama i kupcima čuvaju koliko je to predviđeno poreskim propisima i propisima koji regulišu ugovor o prodaji.

 

5. Da li ste u obavezi da nam dostavite svoje podatke?

U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite one lične podatke, koji su neophodni za započinjanje, sprovođenje i okončavanje ugovornog odnosa i za ispunjenje obaveza koje su povezane sa tim, kao i za čije prikupljanje imamo zakonsku obavezu ili imamo pravo na osnovu legitimnih interesa. Bez tih podataka, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa vama.

 

6. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?

  • - Da Vam omogućimo pristup Vašim ličnim podacima, da odgovorimo za koje svrhe se koriste podaci koji se tiču Vas, kao i da pristupite takvim ličnim podacima, da znate svrhu obrade, kategorije Vaših ličnih podataka koje čuvamo, treće strane ili kategorije trećih strana sa kojima se vaši lični podaci dele, period tokom kog zadržavamo podatke.

  • - Da zahtevate ispravku netačnih, pogrešno unetih i/ili zastarelih podataka;

  • - Da zatražite brisanje Vaših ličnih podataka ukoliko se obrada zasniva na Vašem pristanku. Pristanak možete opozvati u svakom trenutku, tako što ćete se odjaviti na način koji smo predvideli (slanjem poruke na određeni broj ili preko određenog linka) kao i slanjem poruke na mail adresu PlusPlus registrovanu u APR-u. Ukoliko je osnov zakon ili legitimni interes, ne možemo udovoljiti Vašem zahtevu za brisanjem podataka;

  • - Da ograničite obradu Vaših podataka ukoliko smatrate da je obrada nezakonita, ako ste istakli prigovor ili ako smatrate da PlusPlus više nisu potrebni Vaši podaci;

  • - Da podnesete prigovor na način na koji obrađujemo Vaše podatke, čak i u slučajevima kada nije sporno da podatke obrađujemo u skladu sa Zakonom;

  • - Da uputite pritužbu Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti, u skladu sa Zakonom.

Za sva pitanja i zahteve u vezi sa obradom podataka o ličnosti možete da kontaktirate naše Lice za zaštitu podataka o ličnosti. Kontakt podaci su info@premiumpet.rs

 

7. Kada koristite naš internet sajt nije dozvoljeno da:

  • -Ometate ili onemogućavate bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja
  • -Objavljujete ili prenosite na internet sajt ili na aplikaciju svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Takođe materijal kojim možete inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima
  • -Dajete netačne informacije koje se tiču ličnih podataka u vašem profilu
  • -Koristite tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljate da istupate u ime trećeg lica, firme ili organizacije
  • -Bavite se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem
  • -Modifikujete, ometate, presrećete ili hakujete internet sajt ili aplikaciju u cilju njihovog onesposobljavanja
  • -Koristite specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta ili aplikacije

Ako prekršite bilo koji od ovih Uslova mi Vas možemo sprečiti da koristite ovaj internet sajt ili aplikaciju na stalnom ili privremenom nivou. Mi možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da Vas prijavimo nadležnim državnim organima, pošaljemo upozorenje ili podnesemo tužbu.

 

8. Izjava o odricanju od odgovornosti

Plus Plus d.o.o. Beograd maksimalno koristi sve svoje resurse da Vam svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama.

Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti tačne.

Dostupnost uređaja prikazana na internet stranici može se razlikovati od stanja zaliha u maloprodajnim objektima. Tačno stanje zaliha tj. dostupnost se može utvrditi ili pozivanjem na telefon 011 4320222 ili proverom kod zaposlenih u našem maloprodajnom objektu.

 

9. Kodeks ponašanja firme

Kodeks ponašanja odnosi se na sve zaposlene u Plus Plus d.o.o. Beograd, daje smernice za obavljanje svakodnevnih radnih aktivnosti koje su usklađene sa zakonskom regulativom, standardima, pravilnicima i našim vrednostima. Kodeksa ponašanja se moraju pridržavati svi zaposleni na svim pozicijama. Od naših poslovnih partnera takođe očekujemo da poštuju jednako visoke standarde u poslovanju i poslovnom ponašanju.

Kodeks ponašanja predstavlja standarde odgovornog ponašanja koji se očekuju od svih zaposlenih. Vrednosti Plus Plus d.o.o. Beograd - kvalitet, profesionalnost, pouzdanost, partnerstvo, napredak kao i integritet su ključni za ispunjenje strategije kompanije.

Pod integritetom se smatra da uvek postupamo ispravno i pošteno. Mi oslikavamo naše vrednosti i dobru reputaciju delovanjem sa uvažavanjem i poštovanjem prema zaposlenima, klijentima i široj društvenoj zajednici. U Plus Plus d.o.o. Beograd želimo i trudimo se, da radimo ono što je ispravno, za sebe i za kompaniju, a u tome nas usmerava Kodeks etičkog i poslovnog ponašanja zaposlenih koji definiše kako mi kao zaposleni u Plus Plus d.o.o. Beograd treba da se ponašamo u svojoj ulozi predstavnika Kompanije, koje su naše obaveze prema Kompaniji, jednih prema drugima, kao i prema dobavljačima i klijentima.

Svi moramo da poštujemo važeće Zakone Republike Srbije i ostalih zemalja sa kojima Plus Plus d.o.o. Beograd posluje, treba da delujemo pošteno na svim poljima i u svim poslovnim situacijama i budemo odgovorni za svoje postupke.

Zaposleni je dužan da na posao dolazi na vreme, ne napušta radno mesto bez potrebe i bez najave, da se pridržava zadatih rokova, da posao uvek obavlja na najbolji mogući način i da prilikom obavljanja poslova sledi uputstva i utvrđene procedure.

Svi zaposleni su dužni da u obavljanju svojih aktivnosti postupaju profesionalno, odgovorno, marljivo i istrajno, nastojeći da sve teškoće u radu i u vezi sa radom reše na odgovarajući način, koji je u skladu sa postupcima planiranim za tu vrstu posla. Svi zaposleni imaju tačno definisane obaveze, odgovornosti i ovlašćenja, svi izveštaji o poslovanju, namerama, sastancima moraju se dostaviti nadređenom u pisanom obliku.

Od zaposlenih se očekuje profesionalna komunikacija neophodna za obavljanje svakog posla. Prioritet su svakako dobri odnosi sa saradnicima, poslovnim partnerima i korisnicima naših usluga. Komunikacija mora biti jasna i efikasna, a podaci koji se iznose precizni i istiniti.

Svi oblici fizičkog i emocionalnog zlostavljanja najstrože su zabranjeni jer ugrožavaju sigurnost, integritet i dostojanstvo osobe, a posledice često imaju trajni negativan učinak na pojedinca i njegovu porodicu, kao i neposredno radno okruženje. Svako nasilno ponašanje smatra se teškom povredom radne obaveze.

Sve dodatne informacije vezane za servis Kupac može dobiti pozivajući na telefon 011 4320222 ili slanjem poruke na e-mail webshop@premiumpet.rs

Zaposleni je dužan da u ophođenju sa strankama, korisnicima usluga i poslovnim partnerima:

  • -postupa profesionalno, ljubazno i pristojno
  • -pokaže zainteresovanost i strpljenje
  • -blagovremeno i tačno daje podatke i informacije, prema zakonu ili propisima firme
  • -poštuje ličnost i dostojanstvo stranke, korisnika usluge ili poslovnog partnera

 

Sve probleme koji nastanu u poslu i u vezi realizacije poslova zaposleni je dužan da rešava uz konsultacije sa svojim pretpostavljenima, a nikako sa strankama i korisnicima usluga. Nije dozvoljeno o svojim pretpostavljenima, kolegama i saradnicima izražavati se negativno pred strankama ili korisnicima usluga jer svaki zaposleni je ujedno i predstavnik za odnose sa javnošću svoje kompanije.

U poslovnom telefonskom razgovoru zaposleni treba da bude profesionalan, zainteresovan, učtiv i kratak. Zaposleni treba da razgovor započne predstavljanjem (Ime firme, izvolite, Ime i prezime zaposlenog), ne sme da dozvoli da telefon dugo zvoni, a ukoliko se to dogodi treba da iskaže sagovorniku izvinjenje, na poslovnu poruku zaposleni mora da odgovori odmah ili u najkraćem mogućem roku. Zaposleni treba da izbegava privatne razgovore telefonom, posebno u prisustvu stranke i da nastoji da svaki službeni razgovor završi u prijateljskom i pozitivnom tonu.

 

10. Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti

Ova Politika stupila je na snagu dana 21.08.2019. godine.

 

Politika privatnosti će biti predmet redovnih revizija, a svaku ažuriranu verziju ćemo postaviti na ovu internet platformu.